Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
MagereSjenkie
Wopper Speciaal
Gepost door MagereSjenkie op vrijdag 16-07-2010 om 10:38:54
Whaddup people,

Ik had zin om een remix te maken en toen kwam ik toevallig deze contest tegen.
Normaal hou ik helemaal niet van deze stijl ,maar ik wou gewoon ff wat lauws proberen te maken...



Wat vinden jullie ervan?
MagereSjenkie
Wopper Speciaal
Gepost door MagereSjenkie op zondag 18-07-2010 om 20:34:53

Valt er echt niks over te zeggen?
FaffyXL Gepost door FaffyXL op maandag 19-07-2010 om 20:13:08
Hey,

lekkere beat! (Vocals ook maar daar gaat het in dit geval niet om)

Alles klinkt wel wat te scherp, en de hoofdsynth (zaagtand) zou ik tóch iets meer stereo zetten. Uiteindelijk is dát de synth die, bij de beat, de aandacht erbij moet houden zeg maar, inclusief de drum subs.

Vette fluit op de achtergrond tijdens het refrein man, haha

Wat je kan proberen, met Hypersonic, is trompetten toevoegen. Bij dit soort muziek past dat heel goed. Met die vst kan je ook meerdere sounds tegelijk aanklikken, dus violen + orkest + drums, met 1 toets.

Probeer dan een trompet en een hit(orchestra hit, hopelijk weet je wat het is) en dan noten intikken op de beat. Doet het altijd goed .


Goed gemaakt, probz! Maar ik zou het geheel toch iets minder scherp doen, en iets meer laag. Of dat komt door YouTube.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op dinsdag 20-07-2010 om 03:18:57
Kick klinkt een beetje distorted, niet altijd, alleen als bepaalde tonen van de basslijn niet aanwezig zijn.
Verder is het nog prima gelukt, aangezien het niet je stijl is, hehe.

----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
MagereSjenkie
Wopper Speciaal
Gepost door MagereSjenkie op dinsdag 20-07-2010 om 10:40:37
Thanks man,

Ja ik doe bijna alles wat ik aan beats maak met Hypersonic, en ik zal die hits ff uitproberen ook.
Ik ben het er mee eens dat die iets te veel hoog erin heeft zitten, maar youtube zorgt ervoor dat het nog hoger klinkt....

Inelkgeval thanks voor het commentaar
melle
Gepost door melle op dinsdag 20-07-2010 om 15:04:30
Ik vind hem nice man, die string stabs die je de hele beat door hoort vind ik alleen wat teveel wegvallen als de beat voller wordt, kan ook door youtube kwaliteit komen natuurlijk.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
MagereSjenkie
Wopper Speciaal
Gepost door MagereSjenkie op dinsdag 20-07-2010 om 16:52:01
Thanks,
Bedoel je bij het refrein? want daar heb ik ze namelijk weggelaten...
melle
Gepost door melle op woensdag 21-07-2010 om 13:11:05
Nee ik bedoel meer de sound opzich. Alsof hij moet vechten voor zijn frequentie en daarbij af en toe geen ruimte krijgt.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0114 sec.