Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Hardcore
De Lange en de Baas naar de B
Gepost door Hardcore op maandag 08-03-2004 om 12:58:12
Hey Peepzz sup? Hey ff klein vraagje...Die beats die bij spitt gebruikt worden weet iemand toevallig van wie die beats zijn? En hoe ze heeten?


P.S Weet niet of dit topic al ergens bestaat dan spijt het mij en mag er ook wel een slotje op mzzls Hardcore
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-03-2004 @ 13:00:19 ]
dap
038
Gepost door dap op maandag 08-03-2004 om 13:02:21
op spitt werden heel veel beats gebruikt, ook heel veel zulke standaard beats ...

wu tang beat, mobb deep, zal vanavond eens checken
Hardcore
De Lange en de Baas naar de B
Gepost door Hardcore op maandag 08-03-2004 om 13:05:42
Aight bedankt man
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 08-03-2004 om 14:09:30
Ik vind een beat zeeeeeer goed, Die ene Van Tim vs CC.
Weet iemand welke dat is?
Ook wel een relaxte is die beats van het menu Nummer 3.

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Hardcore
De Lange en de Baas naar de B
Gepost door Hardcore op maandag 08-03-2004 om 14:54:36
Die is ook wel dope ja...of Tim vs Dig rijder van tim
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 08-03-2004 om 18:25:03
Drt??
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
dap
038
Gepost door dap op maandag 08-03-2004 om 20:56:53
ok 1 beat is raymzter beat die is niet zo lastig
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 08-03-2004 om 21:52:05
Ik voel me dom ik begrijp je niet
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Hardcore
De Lange en de Baas naar de B
Gepost door Hardcore op dinsdag 09-03-2004 om 01:16:32
Jup ouwe DRT Dig Rijder (van) Tim weet je wel
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 09-03-2004 om 07:18:45
ahum, het is niet 'dig rijder van Tim' want dat slaat nergens op... maar 'dickrijder van Tim'
Hardcore
De Lange en de Baas naar de B
Gepost door Hardcore op dinsdag 09-03-2004 om 12:33:41
effe niet zo bijdehand he mensjes dan ga je maar een IK WIL BIJDEHAND doen topic openen he zoek liever die beats
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op dinsdag 09-03-2004 om 12:55:38
dat zegt de man die beide hand loopt te doen met ze beide handjes

gast, als je gewoon plain beats wil hebben, dan start je toch gewoon je kazaa en tik je toch gewoon lekker instrumentals in

oeeeh echt waar??? jaaaa

krijg je over de 100-en hiphop instrumentals bekend en onbekend

of je zoekt een beatcreator en gaat 3 weken slijmen om beats tot ie je helpt
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 09-03-2004 om 13:20:36
Nee maar kijk. Hij wil net zoals ik weten welke beats er bij spitt Zijn gebruikt omdat de meeste zeer zijn
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Hardcore
De Lange en de Baas naar de B
Gepost door Hardcore op dinsdag 09-03-2004 om 13:50:42
ja dus kijk is voor je concludeert aight? ik vraag toch om de beats van SPITT niet om een of andere instrumentale beat thnx home
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op dinsdag 09-03-2004 om 14:05:12
die beats van just spit zijn ook gewoon normale al gebruikte bekende beats

je zoekt dus alleen DIE beats , wil je voor de spiegel de mini playspit show ga na doen ofzo?
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 09-03-2004 om 14:22:45
Haha nee tuurlijk niet.
Mischien wil hij erwat overheen spitten ofzo.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Hardcore
De Lange en de Baas naar de B
Gepost door Hardcore op dinsdag 09-03-2004 om 14:28:58
kennelijk is mn homie (L2N) de ENIGE met HERSENS ja ik wil er overheen spitten ja maybe moe ff kijken en homie is dat die osiris die BUITENWETTIG wel ff uit battled haha laat em maar komen wil ik mee maken want die gast is dope
Hardcore
De Lange en de Baas naar de B
Gepost door Hardcore op woensdag 10-03-2004 om 13:01:15
Je opent serieus een topic. Met een normale vraag. En dan word er ff heel cynisch gedaan. WTF mensen. Ik ben focking Albert Einstijn niet ofzo. Weet heus niet alles. En ik neem aan dat jullie ook niet alles weten. enne dap dacht dat jij het die avond ff voor me zou gaan zoeken? Maarja dat zal er mischien niet van gekomen zijn.. Dusse drop er maar een slotje op.....
dap
038
Gepost door dap op woensdag 10-03-2004 om 13:33:22
ja komt goed, maar we hebben ook nog zoiets als een party waar we druk mee zijn...
Hardcore
De Lange en de Baas naar de B
Gepost door Hardcore op woensdag 10-03-2004 om 13:40:35
nee oke dank je maare dap was meer naar hun bedoeld want zei ook mischien is het er niet van gekomen maar ze liepen ff grappig te doen maar oke w8 wel af alvast bedankt aaight
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op woensdag 10-03-2004 om 14:41:57
Quote:
Hardcore schreef op 09-03-2004 @ 14:28:58
kennelijk is mn homie (L2N) de ENIGE met HERSENS ja ik wil er overheen spitten ja maybe moe ff kijken en homie is dat die osiris die BUITENWETTIG wel ff uit battled haha laat em maar komen wil ik mee maken want die gast is dope


en nu in het normaal nederlands, ik ben wat?
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.007 sec.