Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
limon
Gepost door limon (Oldschool) op maandag 08-03-2004 om 19:25:44
Jaja, dat was weer een leuke wintersport. Op weg naar het wintersportplaatsje net na Basel stilstaan in de file, uitstappen om benen te strekken: hey! een plas onder de auto. Wat is dat? Diesel, Olie, Koelvloeistof, Ruitenwisservloeistof.... nee. File weer rijden: instappen en bij de volgende P stoppen. Ik draai die parkeerplaats op, rijd ik bijna rechtdoor de vangrail in: stuurbekrachtigingspompje lek. En dan stuurt ie nog zwaarder dan een auto zonder stuurbekrachtiging....



4x bellen met alarmcentrales. Tis een leasebak, HALLO, help mij... moest ik in het Duits tegen die Zwitserse telefoniste uitleggen dat het stuurbekrachtigingspompje lek was.... Uiteindelijk gesproken met de monteur, naar de VW dealer gereden. Klein stukje moest nog net kunnen volgens hem. Dus niet dat ze hem direct konden fixen, dus dan maar een golfje mee. Ah, meer luxe:



en dan eindelijk aangekomen:




----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op maandag 08-03-2004 om 19:46:08
matig waar zijn de actie shot's de geile olga's

die auto van je vind ik niet echt interesant
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
dap
038
Gepost door dap op maandag 08-03-2004 om 20:55:09
hehe
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0071 sec.