Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
Angel-eyez
Kanye West is the best!
Gepost door Angel-eyez op maandag 08-03-2004 om 19:56:10
Dit is echt te grappig....




Buren van een 52-jarige man in Kenia kregen zo genoeg van de stank van hun buurman, dat ze de man overvielen, vastbonden en een stevige wasbeurt gaven. De wasbeurt kon de man wel gebruiken, aangezien hij zich al tien jaar niet gewassen had.

Na vier uur hard schrobben en boenen was de man helemaal schoon. Om de dikke laag vuil die zich op zijn lichaam had gevormd eraf te krijgen, moest er zelfs geschuurd worden met zand. De stinkerd nam zijn buren de wasactie niet kwalijk. Hij beloofde zich voortaan elke dag te wassen en hoopt in zijn nieuwe, frisse hoedanigheid ook een vrouw te kunnen vinden.

bron: fok.nl
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 08-03-2004 om 20:12:12
Quote:
Angel-eyez schreef op 08-03-2004 @ 19:56:10
Dit is echt te grappig....


tot jij degene bent die er naast woont ja
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op maandag 08-03-2004 om 20:17:45
en tot je ziet dat dit optredens festivals en party's is

ipv onzin, maar al gelezen op fok
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
Mip
Gepost door Mip op maandag 08-03-2004 om 20:25:32
===> ONZ

had het gelezen ja
maar damn, 10 jaar!!
dap
038
Gepost door dap op maandag 08-03-2004 om 20:54:12
hehe ziek man, hoe houdt ie zelf vol.. best wel dedicatie om gewoon 10 jaar niet te wassen
Mip
Gepost door Mip op maandag 08-03-2004 om 21:03:17
guinnes book of records nominatie misschien?
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0066 sec.