Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
BusinessRecords Gepost door BusinessRecords op zaterdag 28-08-2010 om 19:44:07






yo whazzup peeps dit zijn wat promotracks check it out en holla back alle feedback is welkom positief of negatief feedback is feedback en mocht je zelf ook bezig zijn met muziek rap zang beatmakers of wat dan ook of in wat voor genre dan ook het hoeft niet rap te zijn het kan ook R&B house rock wat dan ook zyn holla back we zijn altijd aan voor collabos of eventuele samenwerkingen van projecten ik holla back bless!!

we zijn trouwens ook te volgen op hyves businessrecords officiele site is in de maak maar daar hou ik jullie op de hoogte over...

pz out!
Gizzle
Onid/Flowëtisch
Gepost door Gizzle op zaterdag 28-08-2010 om 19:58:14
Gelukkig kom je nu al professioneel over.
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Vincenzo
Gepost door Vincenzo op zondag 29-08-2010 om 09:29:14
Productioneel kan die level nog opgestept worden.
Potentieel voel ik wel.
Pies .
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-08-2010 @ 09:29:35 ]
Devill Gepost door Devill op zondag 29-08-2010 om 10:58:39
jaa die level kan hoger
----------------------------------------
[url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url]
BusinessRecords Gepost door BusinessRecords op zondag 29-08-2010 om 13:08:56
ok ok ja thanks man ja klopt dit is ook egt gewoon ja hoe zeg je dat heel simpel thuis opgenomen niet egt met professionele apparatuur enzo maar betere productiekwaliteit komt er zeker aan maar thanks voor de feedback!
dap
038
Gepost door dap op zondag 29-08-2010 om 13:15:36
ik vind het maar saaie beats, teksten en alles weinig origineel. Zou niet weten wie hier nu echt van gaat opkijken.
BusinessRecords Gepost door BusinessRecords op zondag 29-08-2010 om 13:18:01
ok kan iedereen ze mening toch
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zondag 29-08-2010 om 14:46:11
BusinessRecords is een label?
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
BusinessRecords Gepost door BusinessRecords op zondag 29-08-2010 om 14:47:48
ja hoezo??
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op zondag 29-08-2010 om 15:00:25
En hoe ga je dat aanpakken met je eigen label?
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
BusinessRecords Gepost door BusinessRecords op zondag 29-08-2010 om 15:11:22
gewoon opbouwen toch vanuit verschillende situaties mixtapes uitbrengen en promo clips en daarmee bedoel ik gewoon van van alle genres kunnen jullie iets verwachten dus niet alleen op hiphopvlak maar uit de R&B scene house scene nationaal internationaal dus echt gewoon op vele vlakken variatie en naast het geen dat een muzieklabel is zal het voor nog veel meer dingen in gaan staan zoals evenementen organiseren workshops voor de jongeren eigen radiozender als het mogelyk is zendtijd op tv te krygen op de nationale tv zenders of een lokale omroep over het algemeen eigenlyk kort samengevat word het gewoon een movement weet je van mensen die talenten hebben en de kunnen om dingen te doen maar de wilskracht niet hebben om de 1ste stap te zetten of niet weten hoe en vanuit die positie een beweging te creeren die instaat voor de positiviteit van mensen en een positieve boodschap uit te brengen waaronder iedereen onder het zelfde valt het maakt niet uit wat of wie je bent of wat je hebt iedereen is aan het einde van de dag gelyk en dat is de movement dus vanuit die positie zetten we het op en voor degene die dit lezen wat ik al eerder vermelde mocht je ook bezig zyn met muziek of bepaalde aspecten van muziek of video dus docu's of theater of kunst of dans bezig zyn en niet weten waar of hoe de 1ste stap te zetten holla back en misschien kunnen we elkaar van dienst zijn in de toekomst wij staan altyd open voor nieuwe artiesten samenwerkingen of nieuwe projecten

BUSINESSRECORDS!!

BLESS!!
ZiekeGeest
Gepost door ZiekeGeest op zondag 29-08-2010 om 15:13:04
ik zou eerst stoppen met blowen en daarna even realistisch nadenken.
BusinessRecords Gepost door BusinessRecords op zondag 29-08-2010 om 15:22:45
ik blow niet en hoezo realistisch nadenken?
dap
038
Gepost door dap op zondag 29-08-2010 om 15:37:45
zou het niet handiger zijn om eerst op 1 ding te focussen. Dit klinkt niet echt als een plan.
BusinessRecords Gepost door BusinessRecords op zondag 29-08-2010 om 15:42:24
dit is ook niet een plan dit is een schets zodat de mensen een klein beetje een idee krygen van wat de movement inhoud op dit moment en zal gaan inhouden in de toekomst en bij stap 1 beginnen dat is sowieso maar je kan op meerdere vlakken en aspecten met stap 1 beginnen en van uit daar zullen de andere dingen die in de schets zijn vermeld uitvloeien als je begrypt wat ik bedoel

BUSINESSRECORDS

BLESS!!
dap
038
Gepost door dap op zondag 29-08-2010 om 15:57:36
ik ben sceptisch over dit soort dingen. Bijna iedereen dit zoiets wilt begint altijd met 1001 plannen waarbij er geen enkele goed wordt uitgevoerd, uitzonderingen daargelaten. Ik zou dit soort ideeen eerst gewoon voor jezelf houden en bij het begin beginnen en iets uitbrengen wat de moeite waard is.
BusinessRecords Gepost door BusinessRecords op zondag 29-08-2010 om 16:02:53
ja dat kan en dat is ook zo ja daar heb je zeker gelyk in maar het is de wilskracht die je moet hebben om te kunnen doorzetten en geloof te hebben in waar je mee bezig bent en niet iedereen heeft dezelfde smaak ja voor jou is het misschien niks voor een ander wel iedereen identificeert zich met andere dingen als iedereen hetzelfde zou zijn zou het wel saai zijn ja en plannen voor mezelf houden waarom zou ik dat doen ik probeer het juist met mensen te delen die in posities staan waar ze niet voort kunnen bewegen maar wel talent of kwaliteiten hebben maar ja ik ben niet hier om me standpunten of me movement te verdedigen ik vind het wel goed dat je je visie deelt op dit punt maar ik weet waar we nu staan en waar we zullen komen enigste wat ik kan zeggen de naam businessrecords zal vanaf nu tot lange tyd in de toekomst stabiel blijven staan en alleen maar meer uitbreiden we keep movin the movement

BUSINESSRECORDS

BLESS!!
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op zondag 29-08-2010 om 16:07:00
Interpunctie gebruiken is er zeker niet bij?
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
BusinessRecords Gepost door BusinessRecords op zondag 29-08-2010 om 16:10:47
hahaha punten zijn voor afremmende werkingen net zoals het verhaal blijft stromen in je hoofd zo stroomt de movement ook door non stop

BUSINESS RECORDS

BLESS!!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-08-2010 @ 16:18:16 ]
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 29-08-2010 om 16:15:03
Fail
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Gizzle
Onid/Flowëtisch
Gepost door Gizzle op zondag 29-08-2010 om 16:18:31
Business records Business records Business records.....
Ark! Ark! Ark!
Black Ice! Black Ice! Black Ice!
Street Knowledge! Street Knowledge!

Het is een trend om jezelf als label te herhalen?

Ontopic; Ik ben het verder wel met Dap eens. Beter kan je klein beginnen met een of twee talentvolle artiest(en) welk je uitbouwt en jezelf als label begint te profileren in de scene. Maargoed, ieder zijn manier.
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
BusinessRecords Gepost door BusinessRecords op zondag 29-08-2010 om 16:28:15
Hahaha als dat je trendmerk is dan moet je het blijven herhalen toch als je naar een nike reclame kijkt zie je ook continu het logo toch of als je naar een coca cola reclame kijkt het is niet zozeer van blijven herhalen maar het is gewoon het standpunt neer zetten van dit is de movement dit is de naam klaar uit zodat er geen vergissingen worden gemaakt over het geen waar de boodschap vandaan komt
en die movement of company altyd aansprakelijk is voor het geen wat word uitgevoerd door die kant of word uitgesproken

en over dat wat dap zei ben ik het ook wel eens maar voor die redenering hoef je niet moeilijk na te denken tuurlyk begin je op punt 1 om eerst een artiest of 2 artiesten naar voren te brengen en vanuit daar pas naar de volgende stap kijkt maar wat ik in een vorig bericht al vermelde is dat dat slechts een schets is van het geen wat er word opgebouwd zodat als je iemand lanceert of iets je de volgende stappen die je kan uitvoeren al uitgestippeld heb en klaar heb liggen en vanuit daar weer de schets erbij pakt en eventuele andere opties kan invullen of uitvoeren

BUSINESSRECORDS

BLESS!!
BusinessRecords Gepost door BusinessRecords op zondag 29-08-2010 om 18:33:12
yo peepz whatsup we blyven bezig alweer een nieuwe promotrack waar je binnenkort ook een clip van kan verwachten we blijven the movement bewegen!

BUSINESSRECORDS

BLESS!!

FaffyXL Gepost door FaffyXL op zondag 29-08-2010 om 18:41:41
Hm, die beat is het nét niet en de rapper kan ik niet echt super goed verstaan.

Succes met je label in ieder geval, en interpunctie is een belangrijk deel van communicatie.
Als je via email contact houdt met andere maatschappijen moet je professioneel overkomen, anders denken hun ook'wat the fuck '

Onderscheid je vooral van de rest en pas je niet aan, dat is wat de meeste mensen doen. Aanpassen in plaats van origineel blijven, maar dat hangt er maar net van af wat voor doel jij voor ogen hebt liggen.

Peace!
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0106 sec.