Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Leyla
Gepost door Leyla op dinsdag 14-09-2010 om 21:20:18
Dus jongens en meisjes, wie is er een beetje bekend met Aloe Blacc?

Quote:
Aloe Blacc is een Amerikaanse zanger, rapper en muzikant. Hij speelt vanaf heel jonge leeftijd trompet en verscheen halverwege de jaren negentig in de muziekwereld als MC van de rapgroep Emanon. Zijn eerste soloalbum ‘Shine Through’ werd in 2006 uitgebracht door Stones Throw Records en laat Blacc horen in een prachtige fusie van jazz, soul, r&b en hiphop. ‘Good Things’ is de titel van zijn nieuwste album, dat in september van dit jaar verschijnt. “Even if the music itself does not explicitly express anything that may signify positive social change, the product of the music will”, zegt Blacc over zijn nieuwe album. De single ‘I Need A Dollar’, die eerder dit jaar al verscheen is een swingende en soulvolle belofte.


Ik kende alleen I Need a Dollar, maar zag dat hij 29 september optreedt in Paradiso, dus ging heel album luisteren, klonk wel tof!


----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op dinsdag 14-09-2010 om 21:21:57
die track van Dilla met AG & Aloe Blacc is hard op Dillanthology
deze dus


edit: en die track op The Layover natuurlijk van Evidence, Elzhi en Aloe Blacc

heb ik helemaal grijsgedraaid, echt lekker luistervoer
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-09-2010 @ 21:23:21 ]
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 14-09-2010 om 21:24:52
ik ken alleen die I Need a Dollar track, geweldig nummer. Echt iets wat je altijd kan luisteren
Leyla
Gepost door Leyla op dinsdag 14-09-2010 om 21:26:25
Tof! Alleen hij stopt al na 3:40 en ik nog braaf wachten tot er iets geheims kwam ofzo, maar nee hihi
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op woensdag 15-09-2010 om 14:34:14
Aloe Blacc heeft zn nummers, en is tof om live te zien (hij heeft meestal zn eigen trompetje mee waar ie op gaat toeteren. TOET TOET) maar t is ook vaak wel erg slick vind ik . Wel leuk om te bekijken (noh omo)
----------------------------------------
clonebabybeats baby
dap
038
Gepost door dap op maandag 20-09-2010 om 19:17:14
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/43958171#luisterpaal.43958171
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0148 sec.