Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
creech
Limited Edition
Gepost door creech op vrijdag 13-07-2001 om 22:12:47
Dit vraag ik naaar aanleiding van de prijs die ik vandaag in de Metro las voor Michael Jacksons nieuwe concerten.
12.250 gulden voor 1 kaartje bij de 2 concerten die die naar aanleiding van zijn verjaardag gaat geven.
Daar zit echter wel een maaltijd met champagne en kaviaar bij.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
mhr-zip
*gaap*
Gepost door mhr-zip op zaterdag 14-07-2001 om 21:09:15
So aso. Al kreeg ik geld toe nog niet. Maar ja, wat max..... Ligt er aan, aantal dagen etc.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 14-07-2001 om 23:20:55
mhr-zip schreef:
> So aso. Al kreeg ik geld toe nog niet. Maar ja, wat max..... Ligt er aan, aantal dagen etc.

Euhmz we hebben het hier over concerten ?!?! Dus weet niet waar jij meerdere dagen vandaan haalt ? Over het algemeen zijn dat festivals enzow.

Wat ik voor een concert wil betalen hangt oa. van de artiest af. Voor OP enzow vindt ik 15 tot 20 (meestal zoiets) vrij normaal. Voor Beasty Boys oid. 80 vindt ik te veel eik. maar daar zou ik nog wel is 50 a 60 piek voor neer leggen.

[EDIT]Bijdeze verhuist van MZK naar UFO[/EDIT]

-SA-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-07-2001 @ 23:47:30 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op maandag 16-07-2001 om 11:35:48
Het meest heb ik betaald voor Michael Jackson in de ArenA was 120 piek.. Rolling Stones op het malieveld was ook 110 incl. reserveringsbla enzo.. Njah.. als ik zeker weet dat het een goed concert is dan betaal ik er ook wel voor.. Meest gangbare ligt zo rond de 5 a 6 tientjes
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.009 sec.