Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
Zaine
The Thruth Is Behind You.
Gepost door Zaine op maandag 15-03-2004 om 14:57:24
Als je dit verhaal leest zal je je ogen niet geloven of de tekst zal je eigenlijk niet geloven of toch niet uh laat maar. Laatst was ik op een soort roadtrip door Nederland, overal ben ik bijna geweest want als je in een auto zit kun je niet echt overal komen want sommige wegen lopen dood en dan kun je niet zomaar over de stoep heen rijden, tenzij je een mini hebt of nog iets kleiner maar ik heb geen kleinere auto dan een mini laat staan een mini dus.

Om maar even vanaf het begin te beginnen, ik reed mijn woonplaats uit en op eens voelde ik niks in mijn broekzak, ik weer omkeren want ik was mijn telefoon vergeten, niet dat het zo'n mooie telefoon is of dat ik beltegoed er op heb staan want ik hebt abonnement, gelukkig reed ik net op een rotonde dus omkeren was niet zo'n probleem. Éénmaal thuis gekomen, deur open gedaan, ging ik mijn telefoon zoeken nergens te bekennen dat kut ding, weet je wat ik bel me zelf op dan vindt je hem meestal wel, dus ik bellen ging mijn telefoon in één keer af je weet wel echt zo'n klote deuntje (heb niet zo'n polyfoon ding) dus ik opnemen: Ja, hallo met wie spreek ik? en wat denk je niemand die antwoord, dat heb ik wel eens vaker dat ik dan op bel en dan zeg ik niks das best irritant maar wel leuk om te doen, dus zonder iets te zeggen heb ik maar weer op gehangen.

Afijn ik mijn auto weer instappen en opweg op de weg naar van alles en nog wat in Nederland. Ik had met mezelf afgesproken om pas na 50 km te stoppen met rijden en dat vondt ik wel een goed plan dus deed ik dat. Achteraf gezien was het niet zo'n goed idee omdat er nog maar voor 40 km bezine in mijn tank zat, die laatste 10 km heb ik dan maar even door de vingers gezien. Na die 40 km ben ik gestopt (nood gedwongen ) bij een tank station om even wat eten en drinken te halen om bij te tanken want echt waar als je een keer een roadtrip gaat doen moet je genoeg eten en drinken bij je hebben omdat je zo nu en dan toch wel krijgt honger of eigenlijk lekkere honger want in Afrika hebben ze honger en hier hebben we lekkere honger, is mij een keer verteld toen ik klein was.

Nou vraag ik op mijn beurt weer af, waarom ze in Afrika dan geen lekker eten klaar maken zodat ze ook lekker honger kunnen krijgen want dat is toch wel het leukste wat er is wat eten betreft, lekkere honger, vooral na dat je een paar blowtjes hebt gehad en een vreet kick krijgt dan heb je wel zo'n lekkere honger dat is niet te geloven, of wel natuurlijk want als je het al eens hebt gehad kun je je het wel voorstellen. Maar om een lang verhaal kort te houden: Ik ben niet verder gekomen dan die 40 km naar een tankstation omdat ik dit verhaal hier nog even neer wou zetten voordat ik het vergeten was en ik wou nog even wat eten en ik wist nog dat ik thuis nog wel wat lekkers in de kast hebt staan wat ik opdat moment graag wou verteren. En zoals ik al zei neem altijd genoeg eten en drinken mee als je een roadtrip gaat maken want anders krijg je last van lekkere honger. En met deze zin wou ik mijn verhaal afsluiten.

Laterz
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-03-2004 @ 16:06:53 ]

----------------------------------------
They Say Music Can Alter Moods And Talk To You, Well Can It Load A Gun Up For You And Cock It Too? Well If It Can Then The Next Time You Assault A Dude Just Tell The Judge It Was My Fault And I'll Get Sued.
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 15-03-2004 om 15:01:43
Had ik ook een keer
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 15-03-2004 om 15:21:13
wat een slecht verhaal.
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 15-03-2004 om 15:56:38
dikke wOrd! @ livio

damn wat saai en irritant geschreven verhaal!
je lijkt betty wel!
----------------------------------------
www.serife.nl
dap
038
Gepost door dap op maandag 15-03-2004 om 15:58:50
teveel tekst en te weinig alinea's.

met andere woorden, niet te lezen.
squee
hm..
Gepost door squee op maandag 15-03-2004 om 16:09:28
Ik vind het wel grappig hoe je van onzinnige gebeurtenissen iets heel groots probeert te maken, alleen als je een verhaal begint alsof er iets heel spannends gaat gebeuren, dan verdwijnt de interesse wanneer je er ongeveer halverwege als lezer achterkomt dat het eigenlijk nergens over gaat. En dat is jammer..

Het is altijd makkelijk om kritiek te geven voor andere mensen, dus ik zou zeggen wel leuk, maar probeer het nog wat vaker en steeds beter te doen. Als het als een serieuze poging bedoelt was tenminste! En anders doe je het lekker niet, zelfs dat, mag.
----------------------------------------
Vind je dat normaal?
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 15-03-2004 om 16:29:50
niks ervan! de volgende keer ga je maar lekker buitenspelen... gare verhalen komen er hier niet meer in !
squee
hm..
Gepost door squee op maandag 15-03-2004 om 16:33:48
Niet zeuren Livia, op jouw posts zit ook niet altijd iedereen te wachten, en op die burka-smiley ook niet hoor of wel?
----------------------------------------
Vind je dat normaal?
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 15-03-2004 om 16:36:22
niet zo brutaal he jongedame! enne in het openbaar dienen de strenge conservatieve smilies nou eenmaal een burka te dragen
squee
hm..
Gepost door squee op maandag 15-03-2004 om 16:41:17
Misschien komt er binnekort wel een hoofddoekjes/burkaverbod op Nlhiphop, je weet het niet tegenwoordig, vind je ook niet, burka mevrouw? (burka mevrouw zegt ''ja'').

----------------------------------------
Vind je dat normaal?
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 15-03-2004 om 16:43:13
maar aangezien vrouwen niet zoveel te vertellen hebben (binnen nlhiphop) zullen we te rade moeten gaan bij imampozza over een mogelijk verbod op de burka.
squee
hm..
Gepost door squee op maandag 15-03-2004 om 16:44:03

----------------------------------------
Vind je dat normaal?
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 15-03-2004 om 16:46:17
imampozza....?
dap
038
Gepost door dap op maandag 15-03-2004 om 17:45:19
hehehe
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op maandag 15-03-2004 om 17:59:36
@ die gast met een grijze bovenlip

jouw verhaaltje is zeker een stuk boeiender als je high on crack bent?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-03-2004 @ 18:00:04 ]

----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
X-ROLE
"Rappers op tape"
Gepost door X-ROLE op maandag 15-03-2004 om 20:17:14
je lult verdomme net zoals mn moeder....veel gelul over nix....
----------------------------------------
Je zegt je haat players?Nou ze haten jouw ook.Daan is op kook want waar vuur is is rook.
Mip
Gepost door Mip op maandag 15-03-2004 om 20:35:46
hm ja

what more can i say
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 15-03-2004 om 20:43:47
je mening over het dragen van burka's door smilies bijvoorbeeld.
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 16-03-2004 om 01:25:57
En ik maar denken dat het een bivak muts is.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 16-03-2004 om 08:54:28
erg naïef van je Creech.
Zaine
The Thruth Is Behind You.
Gepost door Zaine op dinsdag 16-03-2004 om 09:45:50
Ik dacht zet er even een verhaal neer over eigenlijk niet echt veel.
En toch nog aldi reacties er op, is wel grappig.
----------------------------------------
They Say Music Can Alter Moods And Talk To You, Well Can It Load A Gun Up For You And Cock It Too? Well If It Can Then The Next Time You Assault A Dude Just Tell The Judge It Was My Fault And I'll Get Sued.
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op dinsdag 16-03-2004 om 10:46:20
je hebt ons tijd verspild... erg grappig jah.

[note to self]nooit meer troep van die grijze bovenlip gast lezen[/note to self]
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op dinsdag 16-03-2004 om 12:28:12
ik ga t ook niet meer lezen!
----------------------------------------
www.serife.nl
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op dinsdag 16-03-2004 om 13:33:03
wat een sukkel
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op dinsdag 16-03-2004 om 13:33:18
met z'n grijze bovenlip
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 16-03-2004 om 15:52:57
ik stel voor dat we hem opwachten bij het fietsenhok...
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 16-03-2004 om 20:35:29
N8 wat zeik je nou over grijze bovenlippen? die zijn de bomb in 2004!
 Index / [arch] Slap geouwehoer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.014 sec.