Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
KempiKeizerAdmiraal Gepost door KempiKeizerAdmiraal op woensdag 26-01-2011 om 22:54:53
Beste mensen van t forum,

Ik ben brian, 19 jaar en woon in rotterdam. ik lach me al een paar dagen kapot om een gozer die een klas hoger dan mij zat op de middelbare school, emanuel. die gast dacht toen al dat hij koning was in zijn doen en laten terwijl niemand hem nou echt een lauwe kerel vond ik heb hem sinds drie jaar terug nooit meer gezien maar nou vertelde een vriend van mij een paar dagen terug dat hij was uitgenodigd door ene mc mani op hyves en dat ik t echt even moest checken. blijkt t die emanuel te zijn!

En echt het is de wackste shit die ik ooit heb gehoord! Misschien vinden jullie t niet eens zo slecht maar als jullie hem in het echt zouden kennen dan zou je weten dat die onzin die zingt over zn homies en zn chicks echt nergens op slaat.

Dit is zijn nummer over Rotterdam, zogenaamd 'Mijn Stad' hahaha terwijl ik die gast al zeker drie jaar niet meer buiten heb gezien



nouja lachze iedereen,

laterss brian
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-01-2011 @ 23:04:17 ]
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 26-01-2011 om 23:06:00
1 topic is genoeg.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0091 sec.