Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op dinsdag 01-03-2011 om 01:13:42
Dag Jongens.

Ik ga binnenkort me eerste videoclip opnemen. Voor/na en in de pauzes van most wanted & live on the low.

Het nummer waar het om gaat heet "cypher". Hoervoor heb ik beelden nodig van groepen mc's die ik ken en niet ken waar ik mee cypher of die aan het cypheren zijn. Daarnaast combineer ik dat samen met mijn showcase bij "Most Wanted" Amsterdamse talentenjacht.

Er zijn twee data waarop ik beelden ga schieten voor de videoclip.

De eerste shoot zal plaatsvinden in combinatie met een showcase waarin ik nieuwe tracks van mijn aankomende album presenteer.


1e draaidag - Most Wanted panama editie.

Zaal open: 20:30 uur | Aanvang: 21:00 | Entree: € 6 / met (e-)flyer € 5
......Woensdag 2 maart: Panama
Oostelijke Handelskade 4 | www.panama.nl

2e draaidag - Live on the low. Datum komt nog...

Jullie zijn allemaal welkom

Peace.







[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-03-2011 @ 02:45:34 ]
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op dinsdag 01-03-2011 om 09:29:33
irritant vingertje g

maar wat treedt er op bij die most wanted show dan?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-03-2011 @ 09:31:48 ]

----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Saizen
Duku
Gepost door Saizen op dinsdag 01-03-2011 om 10:02:13
Ja ik weet het daarom heb ik hem gezet Maar er komen een paar andere acts. Heb eigenlijk niet echt gechecked. Drop ieder geval me showcase en wil opnames maken voor me videoclip. Het liefst beelden van cypherende mensen. En waar een cypher is is het gezellig De andere acts staan op de website: http://www.grap.net
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.