Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 15-07-2001 om 21:41:33
Wie gaan er allemaal PER ONGELUK aanwezig zijn bij het EMI parkeerplaats concert morgen ochtend.

As I recall right Def P + BeatBusters.

Adres EMI parkeerplaats is:

MUZIEKUITGEVERIJ EMI MUSIC PUBLISHING BV
MARATHON 11 1213PG HILVERSUM

Dap en ik zullen ig wel aanwezig zijn
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Bliss Gepost door Bliss op zondag 15-07-2001 om 22:53:33
ikke niet !
creech
Limited Edition
Gepost door creech op zondag 15-07-2001 om 23:09:27
SpaM, CreecH en Iisk gaan iig
Mizou en SpoPo ook misschien.
rest ben ik vergeten wat ze nou zouden doen, misschien slaap ik wat weinig de laatste dagen.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 15-07-2001 om 23:38:17
creech schreef:
> SpaM, CreecH en Iisk gaan iig
> Mizou en SpoPo ook misschien.
> rest ben ik vergeten wat ze nou zouden doen, misschien slaap ik wat weinig de laatste dagen.

In het kader van de laatste roddels.... Had dat misschien iets met Spam te maken ? Puur uit nieuwschierigheid hoor
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op zondag 15-07-2001 om 23:43:23
ja ik hoorde ook die vage roddels!
dap
038
Gepost door dap op zondag 15-07-2001 om 23:45:32
tis dus om 17:00 en op www.emimusic.nl kan je alles kwa routebeschrijving
vinden.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 15-07-2001 om 23:49:37
Araphor schreef:
Quote:

Quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Wie gaan er allemaal PER ONGELUK aanwezig zijn bij het EMI parkeerplaats concert morgen ochtend.

--------------------------------------------------------------------------------



<23:42> hoe laat is dat?
<23:42> 1700 uur
<23:42> d8 ik
<23:42> yup

euh... sinds wanneer is 1700 uur 's ochends???




Euhmz, mijn dagen beginnen laat ? Ik weet nie hoe ik er bij kwam ochtend te tikken, denk dat dat komt door dat ik een gesprek voerde terwijl ik forum message tikte. Zal wel niet op gelet hebben
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op zondag 15-07-2001 om 23:51:38
17:00 is gewoon laat in de ochtend
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 16-07-2001 om 20:17:09
EMI bedankt voor een heerlijke BBQ, en de zalige gratis drankjes namens de OIP

Optreden was koel, lekker weertje een parkeerplaatsje, gekke gezichten als je met een paar man gewoon gaat zitten een uur voor het begin. En maar laten komen die hap.

Men mag een leuk album te luisteren krijgen per 17 september.

Lekkere nummertjes, zelfs EMI bobo's stonden mee te 'skanken' op het laatst.


[UPDATE]
Foto's staan hier
[/UPDATE]

-SA-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-07-2001 @ 22:16:55 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
teigetje Gepost door teigetje op maandag 16-07-2001 om 22:28:08
Ziet eruit alsof ik een gezellig feestje heb gemist..
Die foto's zijn trouwens wel koel, doen me denken aan die goeie oude tijd dat er nog veel nieuwe foto's uit het hele land op de Osdorpsite bijkwamen... VROEGER toen ik klein was. Ga zo door
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-07-2001 @ 22:28:51 ]

----------------------------------------
Code #404: User not found
spam
do not enter
Gepost door spam op dinsdag 17-07-2001 om 12:06:45
Het was SUPERCOOL!
EMI bedank voor het luxete concert wat ik ooit gehad heb! --> gratis eten + drinken!! (DEF P BB natuurlijk ook bedankt)

Ennuh we hebben gisteren de start gemaakt voor een bij elk optreden terugkerend ritueel: Bellen blazen tijdens bubbelbad.
Def P vond het zo cool dat we het maar elke keer moeten doen, dussss wie naar DEF BB gaat: Neem je bellenblaas mee!
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0087 sec.