Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Rodgi Gepost door Rodgi op maandag 04-04-2011 om 15:40:36
Een nieuwe solo track van de opkomende mixtape Platzak samen met RC Rico, die het refrein verzorgt (eigen stem!)



Feedback is altijd welkom!

Volg me op Twitter @Rodgii wellicht voor een hook up
Rodgi Gepost door Rodgi op maandag 04-04-2011 om 20:42:48
Heeft iemand nog feedback of..?
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op maandag 04-04-2011 om 20:54:06
Rustig man, hij staat er pas een dag. Mensen op nlhh zijn tegenwoordig schuw om te reageren.

Beat is veel te veel gebruikt en als je iets serieus neer wilt zetten zou ik er voor kiezen om een eigen producer zoeken/niet zulke bekende beats gebruiken.
Flow is wat simpel, tweede verse ga je wel iets losser maar probeer dat vol te houden.
Misschien moet je je zinnen wat langer maken, dan hoef je niet zoveel pauzes in te lassen. Verder klinkt t wel ait man, gewoon lekker door gaan hoppa.
Rodgi Gepost door Rodgi op maandag 04-04-2011 om 21:07:30
Ja ik weet inderdaad dat de beat erg vaak is gebruikt, maar vond hem wel lekker vandaar. En heb ook een eigen producer, alleen die beats gebruik ik voor een ander project, niet zomaar voor een losse track Dus daar wordt aan gewerkt.

Ja ik ben het met je eens dat de tweede verse dikker is geflowd. Die is ook later geschreven. In het eerste verse zijn wel een aantal pauzes gebruikt, maar vond het zelf wel vet dat niet alles zo snel achter elkaar geflowd wordt anders wordt de track een beetje eentonig. Maar ik ga er zeker nog aan werken Thanks voor de reactie op mijn vraag naar feedback
Rodgi Gepost door Rodgi op donderdag 14-04-2011 om 23:00:41
Heeft er nog iemand feedback?
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.