Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Matglas Gepost door Matglas op woensdag 27-04-2011 om 21:17:38
Weet niet of ik hier goed ben maar anders verplaats m'n topic maar!

Ik ben Niek, Sinds 2006 bezig met verdiepen in de hiphop en schrijf sinds een aantal jaren ook zelf teksten. Heb een kladblok vol teksten geschreven die ik nog NOOIT heb opgenomen.Heb altijd gewoon een beat gedraaid en dan gewoon talloze keren erop spitten.
Heb nu contacten met een trance/house producer waar ik ook voor mijn tracks terecht kan dus dat is helemaal mooi! Ik hoop daar binnenkort ook iets op te nemen.

Ik ben alleen nu nog op zoek naar beats om op te oefenen of om iets op op te nemen.
Heb al een beetje rondgekeken en gedownload maar t is nog best lastig haha.

Dus heb je beats gemaakt / van een ander die free to use zijn, upload ze of mail ze naar matglasmusic@hotmail.com
Linkjes hier plaatsen zou nog mooier zijn.
Ben op zoek naar allerlei soorten beats. Ben persoonlijk niet van de gangsta shit maar daar is soms ook nog wel een leuke tekst op te schrijven. Hou persoonlijk wel van beats met dikke bass lines, piano's, jazzy shit, club, dubstep , nouja eigenlijk van bijna alles!

Alvast bedankt eh
lg__
taLentje
Gepost door lg__ op woensdag 27-04-2011 om 21:38:03
http://dezflight-underground.com/category/instrumentals
----------------------------------------
Hart van Gout
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0081 sec.