Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
FaffyXL Gepost door FaffyXL op maandag 16-05-2011 om 17:48:10
Waddupes!

Lang niet hier geweest, ik ben aan het oefenen geweest.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik beschrijf in dit nummer een periode waarin ik mezelf op de achtergrond hield toen er iets persoonlijks in mijn leven is gebeurd.
De speech van tupac heb ik erbij geplakt, voor de leukigheid enzo

I hope you like it!

[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2011 @ 17:48:57 ]
FaffyXL Gepost door FaffyXL op zaterdag 21-05-2011 om 13:21:58
Bumpehhh
Athomus
De Alliantie.
Gepost door Athomus op zondag 22-05-2011 om 22:27:15
lekker trackie man!
----------------------------------------
We finger fuck bitches with Freddy Krueger gloves
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op woensdag 25-05-2011 om 17:07:07
Klinkt wel goed en in balans afgemixt, maar als ik zo'n tekst al zou schrijven, zou ik het voor mezelf houden als een soort therapie zeg maar. Ik heb weinig boodschap aan je verhaal. Anyway.. laat mij je niet stoppen te doen wat je doet, maar dat is mijn eerlijke mening.
FaffyXL Gepost door FaffyXL op maandag 30-05-2011 om 18:44:04
Haha ja daar heb je wel gelijk in inderdaad, het is niet dat ik er andere mensen mee kan helpen. Het is geen toespraak oid. Wellicht herkennen mensen zich erin, dat kan ook.

Bedankt voor je mening!

Carlito
Gepost door Carlito op dinsdag 31-05-2011 om 14:40:23
wel chille track alleen een beetje monotoon vind ik..

faktor je lult uit je nek, er zijn genoeg mensen die naar zulke verhalen willen luisteren.

zolang je maar bekend bent. ik bedoel fakking big2 en 1000de andere rappers doen het ook. dus jou eerlijke mening is gelijk een domme mening.
----------------------------------------
W.C.: If you live on the Westside of your Town, let them Other fools Bow Down
FaffyXL Gepost door FaffyXL op dinsdag 31-05-2011 om 16:53:00
Naja ik begrijp hem wel.
Monotoon qua stem? Meer emotie er in oid?
Carlito
Gepost door Carlito op dinsdag 31-05-2011 om 17:30:05
oke mij maakt niet uit, maar therapie werkt niet in je eentje, want je moet je gedachte delen om tot andere inzichten te komen enof dingen los te laten.althans voor lange termijn. maar goed.

ja qua stem en flow. kijk je moet toch mensen +/- 3 min boeien vooral als tekst belangrijker is dan de beat zoals bij dit nummer. kijk fresku neemt je echt mee in zen verhaal. dus meer vanuit je gevoel dan vanuit je schrift, snap je. maar dat is moeilijk, dat merk ik zelf ook. je moet gewoon vaak naar jezelf luisteren dan kom je een heel eind en kritisch blijven

----------------------------------------
W.C.: If you live on the Westside of your Town, let them Other fools Bow Down
FaffyXL Gepost door FaffyXL op donderdag 02-06-2011 om 13:43:25
Ja klopt, maar dat is een kwestie van tijd denk ik.
Als ik naar een half jaar geleden kijk naar wat ik heb gepost, Daden zeggen meer dan woorden, dan is dit al een hele vooruitgang.
Qua stem moet er inderdaad meer emotie in. Hier zit ook niet mijn beste delivery in inderdaad.

Maar stemgeluid is gewoon goed? Tenminste, valt er wat mee te doen hehe ?
Kijk ik kan er niks over zeggen, het moet andere mensen interesseren.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0135 sec.