Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
rana Gepost door rana op dinsdag 23-03-2004 om 12:45:01
yo

Regels?? zijn er niet het gaat om het battle dus als je wat dropt dan is het goed btwtig begint geen gezeik van jij daagt hem uit want dat is niet zow heb alleen de moeite genome om het topic te openen
----------------------------------------
Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn
Hardcore
De Lange en de Baas naar de B
Gepost door Hardcore op dinsdag 23-03-2004 om 12:55:13
Yo rana ik stop je in mn vissenkom en laat je op eten door mn piranha's. wat wou je nou komen doen tegen deze man. je weet dat ik alleen maar respect krijgen kan. iedereen zegt wow respect gast. dus kijk ff wie er zit in de beste hip-hop klas eet die gras. want je bent domme een koe en val je me aan schop ik je gewoon weer hard naar je moeder toe. dus kleine rana zegt ook op msn dat ik dope schijt drop. dus kom niet stoer praten in een battle want ik verbrijzel je kop. wil je dat ik nu stop? of zal ik nog ff doorgaan je weet het gast ik ben door niemand te verslaan. en iedereen die tegen mij gaat zal ik rechtstreeks het raam uit slaan!


PEACE HOME
rana Gepost door rana op dinsdag 23-03-2004 om 13:17:49
Het is een feit tot me spijt dat je in deze battle onderuit glijd
ik lever hier de strijd ik haal je raps door het slijk en smijt
Me raps tot de roem van de eeuwigheid
waar ik pleit voor bekendheid en stel me prioriteit
haal me rap van het net voor me eigen veiligheid
Voor al die tanga groupies die barsten van verliefdheid
die ik met me masterlijke flow heb verleid maar ik heb sgijt
en vermeid ze want rana is niet het tiepe die ze vingers daar aan snijdt

----------------------------------------
Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn
Hardcore
De Lange en de Baas naar de B
Gepost door Hardcore op dinsdag 23-03-2004 om 13:23:04
Jonge wat praat je nou over masterlijk.
doe niet zo god dam achterlijk.
want je heb hier focking lang over gedaan.
ik zei toch ga niet de hele dag wachten.
mja dat jij nou geen goed nederlands kan verstaan.
als ik wederom mijn vette gruwelijke schijt heb gedropt.
ben jij de gene die dik choked en hard flopt.
dus kom verder lullen op msn dit heeft zo geen zin.
want je gaat niet eens op mn disses in
bro spreek je later. in jou hoofd zit niets meer dan een beetje water haha
rana Gepost door rana op dinsdag 23-03-2004 om 13:26:16
CHOKE,,CHOKE,,CHOKE,,CHOKE,,CHOKE:p
----------------------------------------
Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn
rana Gepost door rana op dinsdag 23-03-2004 om 13:28:14
srry voor de overlast van mij en rich en ik begrijp wel dat hier vanaafond een slotje op zit en dit waren trouwens geen seriueze pogine om elkaar te battlen ow srry dat geld alleen voor mij, rich heeft hier de hele middag over gedaan
----------------------------------------
Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn
Hardcore
De Lange en de Baas naar de B
Gepost door Hardcore op dinsdag 23-03-2004 om 13:33:31
haha jonge rot op man haha sukkel t is dat zo aandrong anders had ik moeten w88 tot vanavond met je reply whehe
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0117 sec.