Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Strauwki Gepost door Strauwki op donderdag 21-07-2011 om 21:16:30
Stroise (Strauwki x Nhoise)

Sup y'all.

Nhoise kon door middel van dit project stage uren verdienen. Wij hebben besloten om 5 dingen te gaan fixen. Wat voor Nhoise inhoud: 2 beats maken, vocalen opnemen, afmixen en masteren. Oftewel het hele proces leiden. Overigens moest hij me ook coachen.
Hij omschrijft dit zelf als:
Quote:
N. - zegt:
ik stelde voor dat we kip zouden halen ipv pizza


De deadline was vorige week woensdag. Het is ons gelukt 4 van de 5 dingen te halen.

Ikzelf heb 1 oude track uit 2009 (De Stilte) opnieuw opgenomen en drie nieuwe (Niets Dan Liefde, Dit is één, De Oorsprong). Alhoewel de tekst van De Oorsprong ook uit 2009 komt.

Strauwki - De Oorsprong


Stroise - Dit is één


Strauwki - De Stilte


Stroise - Niets Dan Liefde


*Stroise zijn beats van Nhoise. Strauwki zijn beats van overigen.

Bless,

Stroise

#NietsDanLiefde
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-07-2011 @ 21:17:34 ]
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op vrijdag 22-07-2011 om 10:50:38
Ja... wel vet. Duim omhoog voor de inhoud, je moet even luisteren om te horen wat je bedoelt, dat hoeft bij sommige rap niet, dat waardeer ik bij je shit. Maar ergens grijpt het me niet helemaal, kan niet precies vertellen waarom, beats is niks mis mee bijvoorbeeld. Dat is wat ik kan toevoegen als commentaar. Vrede

Strauwki Gepost door Strauwki op vrijdag 22-07-2011 om 21:12:42
Thanks! Geen idee, man haha. Laat me weten zodra je het weet hehe
Matglas Gepost door Matglas op zaterdag 23-07-2011 om 16:53:44
snap wat de dude boven me bedoeld.

Teksten zijn dope, flow is nice, beats zijn cool en je trakcs luisteren opzich redelijk lekker weg.

Wat ik persoonlijk minder vind: Je vocals staan IMO te zacht, boost ze een beetje?

De tracks klinken soms wat leeg, misschien iets meer afmixen met dubbel opgenomen lines en shit, je weet wel wat ik bedoel.

Bij "de stilte"vind ik het bovengenoemde al wat lekkerder klinken. Misschien dat soms een afwisseling of onverwacht iets in je flow te track fijner maakt. Zoals een versnelling ofzo of ja je bent zelf vast creatief genoeg.

verder echt top!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-07-2011 @ 16:55:53 ]
Strauwki Gepost door Strauwki op zaterdag 23-07-2011 om 21:35:09
Thanks, appreciate it. Kan me er in vinden. Ik vond eerst ook dat de vocalen ietwat te zacht stonden (en daardoor hoor je de back-ups waarschijnlijk ook minder goed). Ik zal het doorgeven aan Nhoise.

More?
Matglas Gepost door Matglas op zondag 24-07-2011 om 15:06:02
denk dat alleen al door de vocals wat harder te zetten en soms een onverwacht element te gebruiken in je flows dan wel je beats, je tracks al een stuk lekkerder weg luisteren.

tis verder wel echt hard wat je hebt gemaakt. kunnen veel mensen van leren. kwaliteit e.d. is ook nice!
Strauwki Gepost door Strauwki op zondag 24-07-2011 om 18:58:57
Thanks, man. Zal kijken wat ik er mee kan.

Further?
Strauwki Gepost door Strauwki op vrijdag 29-07-2011 om 00:28:30
Neh?
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0121 sec.