Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
SchoppenHeer Gepost door SchoppenHeer op zaterdag 06-08-2011 om 06:25:14
http://schoppenheer.bandcamp.com/album/freestyle-sessies


voor het eerst sinds jaren weer begonnen met freestylen.
Check dan
Makamba
Arnhem
Gepost door Makamba op zaterdag 06-08-2011 om 13:27:16
Minpunten:
Deze beat is volgens mij ook gebruikt door dat ventje die zijn vriendin in de hens had gestoken en daar vervolgens een rap over op t internet zette. Kan jij verder niets aan doen natuurlijk, maar kreeg de kriebels toen die beat begon.
Tsja normaal niks tegen den haag, maar morgen spelen we een mooi beladen duel tegen jullie dus dat werkt ook niet echt in je voordeel voor de feed.
pluspunten:
Ondanks je 'slechte' begin (op mij dan) klinkt t best wel aangenaam eigenlijk. je bent niet de beste freestyler in tijden, maar t luistert wel lekker weg.
Je hebt een beetje dezelfde stijl als Pete Philly als ie in t NL freestylt.. das een compliment dacht ik zo
----------------------------------------
Gij hebt twee oren, maar een mond. Dat vriend! Zij u een teken. Om veel te horen en niet te veel te spreken
SchoppenHeer Gepost door SchoppenHeer op zaterdag 06-08-2011 om 15:22:51
hey thnx was mn eerste in tijden dus ik ga het nu weer ff opbouwen om er goed in te worden. En ik kom niet uit den haag, geen idee waarom ik dat zei ik was de volumes in het begin aan het checken. En je vriendin in de fik zetten ben ik het niet mee eens!
SchoppenHeer Gepost door SchoppenHeer op vrijdag 12-08-2011 om 06:10:52
Nieuwe sessie!!

http://schoppenheer.bandcamp.com/track/freestyle-sessie-2-een-ware-belevenis-12-augustus-2011

Ik heb mijn freestyle jaren verwaarloosd, tijd om hem door te ontwikkelen. Blij dat ik weer begonnen ben.
latah
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0182 sec.