Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
FaffyXL Gepost door FaffyXL op donderdag 25-08-2011 om 00:07:59

Wederzijds

Yoyoyo, hier een track van mij.
Mijn zangtalent is niet zoals het hoort te zijn, maar mijn vrienden geloofden niet dat ik durfde te zingen in mijn nummers(ik doe normaal brack 'n bose, diepe shit).

Drop je mening hieronder, alles is welkom als het maar opbouwend is!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-08-2011 @ 00:09:11 ]
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op donderdag 25-08-2011 om 15:54:02
Mmm, ok, opbouwend... als een huis zeg maar.

Ik begin met de fundering: liefdesliedjes moet je wel van hele goede huize komen wil je dit strak kunnen verwoorden, al denk ik dat je een zware concurrentie hebt ten opzichte van een bos rozen of een knuffel ofzo.

Dan ga ik door met de hoeksteen en het cement: De beat is... smaken verschillen zullen we het maar op houden, maar ik hou daar echt heel zwaar niet van, corny geluidjes, waar is die lekkere snare of melodie ofzo?

Het dak van het huis: Er zat een mus op, maar die is er vanaf gevallen. Nee serieus, ik voelde me niet geraakt door de tekst, dat is een gevoel dus veel verder kan ik dat niet onderbouwen.

Een dikke plus voor het feit dat je gaat zingen omdat je dat wil, ongeacht wat iemand er van denkt, dat is de schoorsteen wat mij betreft.

Misschien kan je er wat mee, misschien niet, maar je vroeg om feedback.

Strauwki Gepost door Strauwki op donderdag 25-08-2011 om 16:05:35
Eerlijk, waarom noem haar 'de shit'? Dat is niet eens enigszins gevoelig. Als je een liefde track maakt, gooi er dan ook mad veel gevoel in. Dit is gewoon oppervlakkig en kan je voor elke meisje geschreven, snap je. Beat vind ik ook niks.

 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0063 sec.