Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 10-10-2011 om 13:24:58
ff wat schaamteloze zelfpromotie, ik heb laatst weer ns gepunchoutbattled en dit is het resultaat


----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op maandag 10-10-2011 om 14:06:59
Ik vind dit niet alleen zelfpromotie, jullie zijn allebei echt fucking dik(niet qua lichaamsomvang) man! Damn, echt een goeie battle, beide intelligente shit op eigen vlak. Respect.

Vond het erg fijn om Consequentie te horen praten over filosofie in rap. Ik had gekozen voor Consequentie als ik in de jury zat, maar dat is persoonlijk. Qua battleskills en replies snap ik zeker dat de jury voor jou heeft gekozen. Maar zoals ik al zei: Mijn pet gaat af naar beiden.
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op maandag 10-10-2011 om 16:34:45
Ik zou persoonlijk niet voor Consequentie kiezen...zijn lines waren veel flauwer en minder hard hitting. Hij had natuurlijk wel een paar dope lines, maar ook een aantal matige, maar dat verpakt hij in een leuke flow en rijmschema, waardoor het al beter lijkt... Consequentie kan beter dan dit.

Verder pakte Huussuh deze gewoon duidelijk door z'n punches, rijmschema's etc. Ik hoor geen filler lines, elke line is gewoon een punch of een setup die zelf ook al gruwelijk is.

'je komt in ademnood als ik bos,
ik paas die gozer een strop en knoop em vaardig om z'n strot als een zakenman in de ochtend
ik zaag de poten weg van de tafel waarop je stond en laat je eenzaam hangend achter als een samenscholingsverbod'

Mind blown..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-10-2011 @ 16:35:53 ]
Finger
Gepost door Finger op maandag 10-10-2011 om 16:37:50
Huussuh standaard dope, zie je ook nog steeds groeien, props.
Strauwki Gepost door Strauwki op maandag 10-10-2011 om 17:28:53
Jullie komen beide echt keihard. Eén van de battles waarbij ik hardop heb gelachen. Met name om Huussuh. You a funny guy, man. xD

Ook echt dope om twee totaal verschillende stijlen tegenover elkaar te zien. Wat dat betreft ben ik wel meer fan van jouw stijl, huussuh. Gewoon personals met humor. Dat kanker-gedeelte was ook heel erg sterk. Bij De Consequentie vind ik het soms wat langdradig worden en wacht ik echt op die hit, maar soms blijft die uit.

Maar sowieso, dope battle.
Hyreme
Gepost door Hyreme op maandag 10-10-2011 om 19:11:49
Quote:
Finger schreef op 10-10-2011 @ 16:37
Huussuh standaard dope, zie je ook nog steeds groeien, props.


zowel qua skills als in de breedte.

Maar dope battle inderdaad. Zoals al is aangegeven, Huussuh komt lekker direct, terwijl Consequentie er wat meer om heen draait en lange opstapjes hebt.

vind de 3de verse van Huus erg erg hard, komt echt agressie uit. Dopeness
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op maandag 10-10-2011 om 19:29:53
Dope dat er eindelijk ook wat meer personals worden gedropt. Maakt de battle toch wat harder.
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op dinsdag 11-10-2011 om 00:35:26
gruwelijk Huus
Teh_Jordy
brr
Gepost door Teh_Jordy op dinsdag 11-10-2011 om 12:21:45

----------------------------------------
Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically.
-soul khan
Makamba
Arnhem
Gepost door Makamba op dinsdag 11-10-2011 om 14:11:11
Erg dope battle.
Huussuh wint deze terecht.
De Consequentie wint met die stijl van hem gemakkelijk tegen de wat mindere mc's, maar tegen grapjas Huussuh waarbij bijna elke line een persoonlijke punch is, is dat onmogelijk.
Die battles worden zoiezo steeds toffer, doordat je de mc's al een beetje kent (in elk geval een battle van hebt gezien)
Daardoor is t makkelijker personal te komen, ipv homo/incest/moeder grappen.

----------------------------------------
Gij hebt twee oren, maar een mond. Dat vriend! Zij u een teken. Om veel te horen en niet te veel te spreken
poppekontje Gepost door poppekontje op dinsdag 11-10-2011 om 18:42:42
Dit is waanzinnig hard. Ik vraag me af hoe dat gaat in het dagelijks leven als iemand bij jou voordringt in de rij bij de slager o.i.d.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-10-2011 @ 18:43:34 ]

----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op dinsdag 11-10-2011 om 19:47:29
Quote:
poppekontje schreef op 11-10-2011 @ 18:42
Dit is waanzinnig hard. Ik vraag me af hoe dat gaat in het dagelijks leven als iemand bij jou voordringt in de rij bij de slager o.i.d.


Dan komt er hoe dan ook beef
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op dinsdag 11-10-2011 om 20:32:12
Ik zou dit graag willen luisteren, maar het geluid is niet om aan te horen. Die echo zorgt ervoor dat ik het niet kan verstaan. Dan maar niet...
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 11-10-2011 om 20:33:10
Ja de kwaliteit van de opnames valt nog steeds tegen, zonde is dat. Kwaliteit van de battles is namelijk zeer tof.
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op dinsdag 11-10-2011 om 20:53:26
Quote:
Do-P schreef op 11-10-2011 @ 20:32
Ik zou dit graag willen luisteren, maar het geluid is niet om aan te horen. Die echo zorgt ervoor dat ik het niet kan verstaan. Dan maar niet...


Beetje overdreven vind je niet? Het geluid is idd niet al te best, maar echt onhoorbaar is het nou ook weer niet.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op dinsdag 11-10-2011 om 21:16:33
Het zit wel op het randje hoor, andere battles heb ik niet gecheckt om precies die reden.
Huussuh is aan.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Hyreme
Gepost door Hyreme op dinsdag 11-10-2011 om 21:41:07
Quote:
Swike schreef op 11-10-2011 @ 21:16
Het zit wel op het randje hoor, andere battles heb ik niet gecheckt om precies die reden.
Huussuh is aan.

stootgevend
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-10-2011 @ 21:41:26 ]

----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Masahiro
Gepost door Masahiro op woensdag 12-10-2011 om 02:05:26
huus ik wil tracks van je horen man
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 12-10-2011 om 16:24:31
wordt aan gewerkt, ik heb een stapel losse tracks voor een mixtape liggen en een stuk of 8 gruaw bowhorse pokoes van albumkwaliteit in aanmaak. alleen school killt me, ik heb nauwelijks tijd voor die rapshit
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op woensdag 12-10-2011 om 20:04:50
Quote:
Zjoerd schreef op 11-10-2011 @ 20:53
(...)

Beetje overdreven vind je niet? Het geluid is idd niet al te best, maar echt onhoorbaar is het nou ook weer niet.


Tsjah, noem het zoals je wilt, maar het is zoals het is. Het is te kut voor mij om hiernaar te luisteren. Heb geen zin om bij elke lijn aandachtig te moeten luisteren wat er nou gezegd wordt. Ik wil gewoon luisteren....
----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.013 sec.