Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op woensdag 12-10-2011 om 13:12:07
Beste mensen,

hier een voorproefje op mn eerste mixtape: stille nacht
De mixtape zal een aantal aspecten van de dood behandelen. Zowel de serieuze, de emotionele maar ook zeker een humoristische kant van het onderwerp zal aan bod komen.

Re-iLL - Droomstalker

[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-10-2011 @ 13:12:29 ]
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op donderdag 13-10-2011 om 17:49:30
Hij zit wel goed in elkaar maar het is niet zo mijn ding. Maar goed, dat is een kwestie van smaak. Dope en duistere beat die past goed bij de tekst. Tekstueel zit het ook wel goed, er zitten wel een paar leuke rijmschema's in.
Qua kwaliteit zou hij soms wat zuiverder / helderder kunnen worden afgemixt denk ik maar daar ben ik zelf ook niet helemaal in thuis. Maar soms hoor je dat de ''effecten'' door je zelf zijn gedaan. Als je daar al een anders effect over heen kunt knallen en misschien wat achtergrond geluiden (zoals een huilende wind of wolf ofzo) geven misschien ook nog een wat ''engere'' sfeer aan het nummer.
Ben wel benieuwd naar je mixtape!
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op vrijdag 14-10-2011 om 13:57:57
ait thx voor de uitgebreide feed, je hebt wel gelijk qua afmixen en effecten ja, ben daar zelf ook nog niet zo erg in thuis, maar ga er mee aan de slag.
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op maandag 17-10-2011 om 15:12:37
Wel cool sfeertje neergezet man. Strak gerapt ook.
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op woensdag 19-10-2011 om 12:07:38
thx!

iemand nog?
blgcrew
Gepost door blgcrew op woensdag 19-10-2011 om 12:41:49
Tekst is wel aardig maar je stem past totaal niet bij het liedje. Blije stem + donkere lyrics = beetje vaag jo
Louis013 Gepost door Louis013 op woensdag 19-10-2011 om 15:44:55
ja wel dope man! het is niet mijn stijl maar je goed het doet
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0128 sec.