Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Strauwki Gepost door Strauwki op zaterdag 26-11-2011 om 14:28:11
Hey y'all,

Dit is eentje waar ik erg trots op ben..



De afmix is door Nhoise gedaan, de vocals door mij.
download: http://hulkshare.com/9qcyrl4e09mk

Jammer dat dit forum aan het dood gaan is, trouwens. Aapje, MindState, Ouwe school gast, where y'all at?

never the less, niets dan liefde.

Bless!
Hakan2
De gangsterkid
Gepost door Hakan2 op zaterdag 26-11-2011 om 15:14:55
Wauw dit verdiend wel wat meer aandacht man, zoals jij mijn still diggt digg ik dit mad hard, ligt dicht bij elkaar vandaar. Ik vind dit echt heel nice man, echt echt. Props!
----------------------------------------
Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit.
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op zaterdag 26-11-2011 om 18:29:39
Klinkt vet man, met inhoud, nice. Strak afgemixt ook, goed bezig.
Strauwki Gepost door Strauwki op dinsdag 29-11-2011 om 16:59:03
Thanks!
Matglas Gepost door Matglas op woensdag 30-11-2011 om 16:53:10
dope man!
Chille style
Strauwki Gepost door Strauwki op donderdag 01-12-2011 om 22:26:03
Thanks, man. Meer?
Hakan2
De gangsterkid
Gepost door Hakan2 op vrijdag 02-12-2011 om 12:46:40
Hehe ik wil best nog een keer zeggen dat ik m lekker vind man, raakt me hard.
----------------------------------------
Hakan de gangsterkid, kijk hoe whack ik spit.
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 05-12-2011 om 00:29:07
verss alleen sommige stukjes zijn beetje langdradig, volgens mij refreintje x20 ofzo?
dan hoor ik liever een wat drukker reffrein met wat meer shit erop en eraan zang ofzo?Ik begrijp wel dat dat het instrumentale stuk is waar die producer aan het spacen was maar, tis niet echt mijn ding, eigenlijk is die beat zoiezo niet echt mijn ding, maar je pakt em wel lekker..
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Soldaat Gepost door Soldaat op donderdag 08-12-2011 om 13:26:05
Tof Strauwki.. Daar mag je best trots op zijn. Dit zijn van die nummers die ik zou opzetten wanneer ik in bed lig en met m'n ogen dicht nadenk over alles. Verder onthoud ik mij van feedback. Vind niet dat hier nog iets aan gebeuren moet, vind hem prima zo.
Strauwki Gepost door Strauwki op vrijdag 09-12-2011 om 14:02:01
Yo L! Goed weer is wat van je te horen, ouwe.. Been a long time. FreshS over here.
Thanks voor de feed. Het refrein tussen de verses door is zo gedaan om dat opbouwende effect erin te krijgen. Eigenlijk probeer ik dat de hele track door. De intro ook. De eerste verse is qua flow wat rustig, dan bouwt die bridge ertussen het geheel op en de tweede verse is nog meer opbouwend. Dat was de bedoeling althans. Ik begrijp het wel.
En Soldaat, ook dope weer eens wat van jou te horen, man. Ik herinner me dat je in 'mijn' tijd op NLHH ook altijd actief was. Ook erg dope om te horen, man. Thanks.
En Dennis, thanks ouwe haha. Appreciate it.
KwaliTyfus Gepost door KwaliTyfus op zaterdag 10-12-2011 om 17:09:00
Veel emotie in je stem. Klinkt dope. beat is mij iets te saai, en refrein kon korter, daar was je me kwijt op een gegeven moment. Maar al met al erg lekker nummrtje hoor!
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 10-12-2011 om 18:16:04
ai bless
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0064 sec.