Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Vitomusick
Gepost door Vitomusick op dinsdag 20-12-2011 om 12:00:22


Graag feedback!

Rust!
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op dinsdag 20-12-2011 om 13:02:33
klinkt wel ok, niet echt mijn ding. Probeer je stem eens wat meer stereo te laten klinken. Nu klinkt het alsof je stem en de beat 2 aparte dingen zijn. Dit kan je doen door bijvoorbeeld je tekst in 2 sporen te zetten en er 1 naar links te pannen en 1 naar rechts te pannen. Met welk programma tape je?
Vitomusick
Gepost door Vitomusick op dinsdag 20-12-2011 om 13:05:09
ik tape normaal gesproken audacity en mix ik af met FL en een hoop gekochte vst's maar bij deze is het deels opgenomen in cool edit pro, en ook afgemixt in cool edit pro!
normaal gesproken tape ik alles 3x en dan doe ik pannen, maar ik was benieuwd of het ook zou lukken met minder opnames, blijkbaar niet dus maar bedankt voor de feedback!
Vitomusick
Gepost door Vitomusick op dinsdag 20-12-2011 om 15:24:29
verder nog iemand?
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op woensdag 21-12-2011 om 11:39:52
Klinkt wel aardig inderdaad. Ben persoonlijk nooit zo van de jij bent slecht en ik ben goed teksten, maar that's me.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0114 sec.