Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
SyMo Gepost door SyMo op donderdag 19-01-2012 om 02:12:25




beetje kloten weer met verse beat en nieuwe mic (ietsje beter dan eerst )
zwolsche beat http://soundcloud.com/ra-42


defenities zijn verloren bij de notie, boeit me niet zoveel snap die shit zowiezo niet.
verloren bij de inzichten van deze man,. barabas de bar en boze barbapapa past zich aan.

de reductie van het simpele gegeven, adem blijven halen anders blijf je niet in leven.
werken voor je voedsel anders kun je ook niks eten, wil je wat bereiken ja dan moet je ervoor zweten.

ben niet de eerste de beste de minst gestressde relaxede ,rapper, nee, noem me maar de letterzetter, ok
alfabeta versie 038.1 deze autodidact,. verandert geen game.

als de worm ourobouros die zn staart op eet,. tijd voor de reset, in deze simpele keet
je weet, het kan niet langer zijn zoals het is, maar het boeit me niet zoveel ze tonen geen begrip.



defenities zijn verloren bij de notie, boeit me niet zoveel snap die shit zowiezo niet.
verloren bij de inzichten van deze man,. barabas de bar en boze barbapapa past zich aan.

de reductie van het simpele gegeven, adem blijven halen anders blijf je niet in leven.
werken voor je voedsel anders kun je ook niks eten, wil je wat bereiken ja dan moet je ervoor zweten.



vissegraatman kijkt me aan snapt het niet, doe mij maar lamachun, van die haring word ik ziek.
zo geschiede zogegezegde rijkelijk belegde, zwols kwartier de buitenkant de enige echte.

voel me thuis als een vis in water luister niet naar vissegraat die bitch die heeft een kater,
ja later, word eerst maar wakker met de vraag waar ze rotte vis verkopen in capitol den haag.

jesus man waar lul je nou weer over,. moeten we dit gaan snappen of waait het wel weer over.
hier zit een luchtje aan zei de vissengraatbitch, nee gratenkop zei niks hij was de fokking snitch.

in vissenkom atlantis zie ik barsten in de lucht, gelukkig zijn er wolken de overheid verzucht.
jesus man waar lul je nou weer over,. moeten we dit gaan snappen of waait het wel weer over.


2x defenities zijn verloren bij de notie, boeit me niet zoveel snap die shit zowiezo niet.
verloren bij de inzichten van deze man,. barabas de bar en boze barbapapa past zich aan.




[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-01-2012 @ 16:23:52 ]
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op donderdag 19-01-2012 om 18:26:24
Klinkt wel cool man, lekkere flow.
SyMo Gepost door SyMo op donderdag 19-01-2012 om 20:27:32
cool, thnx man
rangerrr Gepost door rangerrr op donderdag 19-01-2012 om 21:23:14
Verse flow man..beatje vind ik ook leuk man. iets meer variatie in de toon kan nog wel in je vocals.
----------------------------------------
http://www.rangerramon.nl/
SyMo Gepost door SyMo op donderdag 19-01-2012 om 21:24:32
thnx man, idd,. klopt, working on it
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0085 sec.