Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
sjaakcl Gepost door sjaakcl op vrijdag 17-02-2012 om 08:04:00
yoyo twee-twelve jac.mp3 - 7.33MB


o met de rede, zovan je wou ik ga ze geven, en met het, toen kwam je tegen
en dat snap ik; dat was feelings kwam je. maar je weet toch iemand fit.
ik werk en deal degrees met meer seizoens en yo dat meen ik. funny in me eentje
way we doen is lucratiever, tot daar is me om het even yo
we pielen niet de organisatie had een mille op dit en superlatief een mentaal rich kid groeiende fysiek. nog even kijkt ie als politie en tot zover gaat emotie en voor vrienden enzo; zag jou aan het einde van de trip zovan wanneer? een mooiste feestje nieuw millenie
en van ki ka keh en suck me dick. je was al likkende mijn dutch dick ging van
weird je ging wel famous, plus zo ill maar wil je weten? accepteren met je leven,
ja daar kwam ik ondanks haterz, lig er goed gelegen, waar voor jou de grond was heet.
toen de opinie leek te keren, kheb de naam en met de strepen en dat bleef sinds negen-negen. slim; wie zat je tegen? in de gym presteren paas naar links en hij wil teach em. als wie als super breed, door de years, moeilijk die.
praat rond en rond vers de cronic wiet yo doe de teams, Smoney real. Front een grill. de tofst toch dat blijft beer jij kleine kiddo; no haantje krees, dus rustig bitch. kraaien hier, dat staartje
op de flip. mobbin dik als met ons modder konigin het zou niet mak'lijk zijn, volle magazijns en zoveel pijn op zonder lift het wordt getild. en ziedeboy zo opgelicht met licht eyo
we moffelen met schims, op die levensweg met lange prints. de maan of ik begreep de pak
de kneep. er in er wordt ge-ind. een streep het zet de string naar links. naar min,
cool als mint en net als wij alleen; denk ik beweeg, hele wereld doet zn spin
zeg wat een rush van wat het is. kom terug dan bitch. reverse.. lucky tot de barst loes in rehearse de pas doet wah die wil, yo en bevestigt zware meals, een van de gangen:
werd de dallert opgerold, staat de tickets op de payroll. zwart op wit, kat kopie vers michael jay haar lips zo door de screens. gaan elke week big screening! moderfokkers krijg de best
van die. mijn druk, zet drank om in de club. dus we kabbelen me stream, neuk ze voor plezier wie niet komt die is een lesbie; us babe mee van de schnee, de sportief lookie. tracks op die. we mep de tie af in de kop ik put uit koff, theelepel miss dat slokie fles uit holland, geeft
haar koppie, en de dubbel met de sprits. mijn goed manieren tussen ons geen competitie; mijn spul van haar gaat arriveren schijnt, n dun-can: zo zucht op dit. mijn thugs man en bubbelish. nou doe me 1. vanaf begin die face een vriend je suckt op shit we stapel dik. centrale stil mn fakking rib. de blaze een pief, high chief de blad een maple leaf het bord:
ik start van 10. de haze de chocolat sant marie. de zus die danst op tante lean;
haar truffelsaus d'r neus voor dit..... keuzes bitch. fuk een bitch
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-02-2012 @ 08:05:11 ]

----------------------------------------
www.putfile.com/sjaakcl
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op vrijdag 17-02-2012 om 16:25:44
Tijdverspilling . Zowel voor jou als voor mij.
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0082 sec.