Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
LOCUSST Gepost door LOCUSST op zondag 19-02-2012 om 22:14:48


Honest opinions on what u think of the VIDEO/ TRACK

MUCH LOVE!!
M_V_H_1986
Flowsoof
Gepost door M_V_H_1986 op zondag 19-02-2012 om 23:00:13
So you wanna be famous?

Even zonder dollen, Beroemd worden kun je zo goed als vergeten, vind ik ook een zwakke drijfveer. Betere vragen waren geweest:

1. Vinden jullie dit een strak nummer?
2. Zit er potentie in?
3. Hoe kan ik mijn skills verbeteren?

Antwoord op vraag 1: Mwah
Antwoord op vraag 2: Ergens in de verte misschien wel, maar het stijgt nooit echt boven de middelmaat uit, je stem vind ik ook irritant omdat het niet met volledige overtuiging is gespit, alsof je je inhoudt.
Antwoord op vraag 3: Werk aan je pronunciation, die is erg 'Nederlands'... Als je iets in het engels dropt, zorg dan ook dat het engels klinkt, anders krijg je al snel een 'milkshake rap' feel.... Check op dit forum ff de shit van J-Spine, die ook engelstalige dingen dropt.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/flowsopher
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op dinsdag 21-02-2012 om 15:47:56
t Klinkt wel ok, is niet mijn ding verder, maar dat laat je kans op beroemd worden alleen maar stijgen. Veel succes, doe wat goed voelt.
Thomba Gepost door Thomba op vrijdag 23-03-2012 om 08:24:17
Ik denk dat je wel beroemd kan worden maar waarschijnlijk niet met rap, althans niet met dit,iedereen kan beroemd worden denk ik alleen als je kijkt naar mensen die beroemd zijn zal je zien dat het beroemd zijn niet hun main goal is. Vaak zijn het dingen die ze doen waar ze affiniteit mee hebben en mee uitblinken.
Dat je affinitiet hebt geloof ik wel maar je blinkt niet uit voor mij....

succes though
Flowgysch
Flow is een baas
Gepost door Flowgysch op zaterdag 24-03-2012 om 04:04:40
Super feed van thomba niet veel aan toe te voegen
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 24-03-2012 om 18:53:54
Don't quit your dayjob.
Matglas Gepost door Matglas op zaterdag 24-03-2012 om 19:00:18
dat jij nog geen miljonair bent snap ik echt niet man.
zoveel talent in 1 video, niet normaal gewoon.


oh wait...
Danniet
Danniet!
Gepost door Danniet op donderdag 29-03-2012 om 01:39:00
wel stoer dat je een waterpijp op je tafel hebt staan met een doos eieren er naast.
----------------------------------------
Danniet!
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0062 sec.