Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
GekkenwerkNL Gepost door GekkenwerkNL op maandag 27-02-2012 om 13:17:16
Gasten,

Zal me eerst voorstellen. Ik ben een 26 jarige Wassenaarse jongen die rapt zonder naam. M'n team heet Gekkenwerk. Serieuze tracks bouwen doe ik niet, maar als ik stoned genoeg ben en ik voel de beat, is freestyle duidelijk mijn ding.

Hieronder 2 micsessies van mij.

Ik heb me aangemeld omdat mensen maar blijven zeggen dat ik een keer een studio op moet zoeken. Ben wel benieuwd naar wat feedback van hiphop liefhebbers.

grtz, pz.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-DIMNPU3E6BQZ.mp3

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-8RTWDYAFP3ZK.mp3
Extrovagant Gepost door Extrovagant op maandag 27-02-2012 om 13:38:17
Best een nette freestyle, ik doe het je niet na. Maar een paar dingetjes:
- Je klinkt een beetje kakkerig, probeer dat weg te krijgen
- Als je uit Wassenaar komt, heb het niet over guns en straten, kom op

Probeer eens echt iets te schrijven en serieus op te nemen, want je kan opzich best rappen, maar ik kan pas echt oordelen bij een echte track. Freestyle vind ik toch altijd zo nietszeggend. 't Is wel knap als je het kan, dat wel.
GekkenwerkNL Gepost door GekkenwerkNL op maandag 27-02-2012 om 14:07:15
Thanks man. Die opmerking over bekakt praten krijg ik wel vaker.

Hoe dan ook, liever een kakker dan een kamper.

Anyone else feedback? Vergeten te zeggen dat het redelijk zacht is getaped, je moet het een beetje pompen!

grtz, pz
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op maandag 27-02-2012 om 17:12:12
Als het een freestyle zonder writtens is doe je het netjes..je hebt wel skills.
Dat kakkerige maakt me opzich niet uit, je moet je niet anders voordoen dan wie je bent.
Wat Extrovagangt (offtopic; ik las eerst extrakrokant) zegt klopt wel, je komt uit fokkin Wassenaar.. als je dan straat praat verlies je realness..
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
RapItMyWayNL Gepost door RapItMyWayNL op maandag 27-02-2012 om 23:13:14
Wel netjes man
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op dinsdag 28-02-2012 om 10:56:34
Feedback van een hiphop liefhebber: Ja klinkt lekker man, goeie flow en dat dan freestyle, netjes.
M_V_H_1986
Flowsoof
Gepost door M_V_H_1986 op dinsdag 28-02-2012 om 20:34:30
Ik ben te lui om te downloaden
----------------------------------------
http://soundcloud.com/flowsopher
GekkenwerkNL Gepost door GekkenwerkNL op woensdag 29-02-2012 om 10:06:20
Echt wel stoer jij!

Wederom thanks mannen..

Volgende vraag is, heeft het zin een serieuze track te bouwen in nederland. Volgens mij heeft brainpower 6 nummer 1 hits gehad en hij rijd nog steeds in een opel tigra.

Sowieso, waar haal je goede (nadruk: GOEDE) beats vandaan die nooit gebruikt zijn? En waar in de buurt is een redelijk serieuze studio om te tapen waar ik heenkan?


grtz, pz
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op woensdag 29-02-2012 om 11:25:45
Als je rijk wil worden, dan heeft het geen zin om NL rapper te worden. Maar is dat het belangrijkste?

Goede beats is subjectief, maar kwalitatief goede beats komen van goede beatmakers. Dus dat betekent zoeken en contacten leggen. Kwalitatief betere producers vragen meestal meer geld. Ik vind persoonlijk de producties van Killing Skills erg goed voor als je profi wil gaan. Zij geven ook les. http://www.killingskills.com/site/
M_V_H_1986
Flowsoof
Gepost door M_V_H_1986 op woensdag 29-02-2012 om 12:30:18
Nee niet stoer.... lui!
----------------------------------------
http://soundcloud.com/flowsopher
Flowgysch
Flow is een baas
Gepost door Flowgysch op donderdag 01-03-2012 om 13:17:44
Wel dope man zeg alleen geen swagger meer op die manier schwagger haha grapje man doe je ding door shit klinkt nice ik zal ook wel freestyle droppen binnenkort
GekkenwerkNL Gepost door GekkenwerkNL op donderdag 01-03-2012 om 15:12:37
Haha doet me denken aan een lijn van jebroer, "wil je praten over swagger ik ben swagtaculairrrrrrrrrr"

Killing skills ken ik wel van naam, ik zal die site is gaan checken. Thanks!

Dan alleen nog een goede plek om te tapen, regio den haag..? Anyone?

Ik denk dat ik na 10 jaar voor de gein rappen wel is een keer iets serieus wil bouwen. Niet eens zo zeer omdat je er ergens mee gaat komen, maar omdat het iets is wat ik altijd gedaan heb, toch wel blijf doen en altijd zal blijven doen. En het gewoon wel grappig is voor mezelf, en voor alle mensen die al die tijd al in me geloofden.

pz!
Matglas Gepost door Matglas op zaterdag 03-03-2012 om 18:04:48
idd blijf jezelf. kakkerige er in houden als je zo bent maar die guns wel achterwege laten haha.
Greaza
Illuminati
Gepost door Greaza op zondag 04-03-2012 om 20:19:19
Je beat keuze is goed man, ik snap best als je stoned bent je wil rijmen over dit soort beats.

Maar als je uit een hoger socialer vlak komt breng dan de massa iets bij, anders laat het zijn, genoeg meer gekwalificeerde flowers met in mijn ogen, meer krediet dan een verwende snob uit Wassenaar...

No offence though, ik ken je verder niet, gewoon een mening!

De succesformule van de jaren 60 doet zich herhalen, alleen ditmaal had het meer tijd nog nodig om zich te verhalen, het is de ziel die zoekt en wordt gevonden door velen, maar wees jezelf en laat hem niet van je af stelen!
GekkenwerkNL Gepost door GekkenwerkNL op maandag 05-03-2012 om 13:13:32
+1 voor de laatste feedback. ^^

Ik denk aan een track ala, welkom in wassenaar..

p.s. killing skills heeft inmiddels gereageerd dat ze echt geen nieuw werk kunnen aannemen in verband met een overvolle agenda. Redelijk bizar antwoord, als hij had gezegd dat ik in 2014 aan de beurt was had ik het ook prima gevonden. Maar goed.
dap
038
Gepost door dap op maandag 05-03-2012 om 13:56:51
Gasten van Killing Skills zijn ook enorm druk. Zou me inderdaad niks verbazen als ze dit jaar al helemaal vol zitten.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0098 sec.