Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Rodgi Gepost door Rodgi op maandag 05-03-2012 om 21:05:15
Yo Waddup,

De laatste tijd wordt er niet stilgezeten door Rodgi en RC Rico. Vandaag brengen ze de clip Misschien uit, gefilmd aan de Zeeuwse kust!
Be on the kijk uit voor meer shit, onder andere de Viking EP!

Volg ons @Rodgii en @rcbadman!

P'z

dap
038
Gepost door dap op maandag 05-03-2012 om 22:03:54
Totaal niet origineel, erg matige flow (jullie rekken de woorden soms enorm), wat is er met jullie handen, ze wapperen zo raar.
Flowgysch
Flow is een baas
Gepost door Flowgysch op dinsdag 06-03-2012 om 13:44:40
Alles is al gezegt door dap verbeter jezelluff!
Greaza
Illuminati
Gepost door Greaza op dinsdag 06-03-2012 om 22:16:06
Beter weer gewoon wat geestverruimends gebruiken!
M_V_H_1986
Flowsoof
Gepost door M_V_H_1986 op woensdag 07-03-2012 om 11:22:44
Totaal niet mijn ding, heb al die emoteksten met een emopiano'tje en emo-videoclips al 10miljoen keer gehoord en het raakt me ook op geen enkele manier.

Verder is inderdaad de flow heel matig, braaf, standaard...

BTW over de videoclip, als je er dan 1 maakt laat dan niet een amateur de camera bedienen, het werkt heel erg tegen als je begeleidende clip er crappy uitziet.

en inderdaad een overkill aan handgebaren.
----------------------------------------
http://soundcloud.com/flowsopher
Matglas Gepost door Matglas op woensdag 07-03-2012 om 12:13:06
@ Flowsoof @ dap

nuff said
Rodgi Gepost door Rodgi op woensdag 07-03-2012 om 17:59:10
@MVH

Thanks voor de feed.
Zou het niet direct bestempelen als emo raps, maar ieder zijn ding tog? Het is niet dat we alleen maar diepe tracks maken ofzo

Ik ben het met je eens dat de flow wat standaard enz. is, is ook vrij oud nummer. Ondertussen al een jaar oud.

De video was ook niet echt gepland. Het was meer een dagproject en we wilden het resultaat gewoon graag delen, maar ik ben het met je eens dat de kwaliteit en edit van de video stukken beter kan.

Zal volgende keer ook meer letten op de handgebaren enz. Kwam nu omdat we de beelden pas checkten toen we alles al hadden gefilmd en erg weinig takes hebben gefilmd.
Binnenkort ook een nieuwe camera en meer nieuwe tracks, dus verwacht dat het resultaat dan beter is!

Je kan deze track ook ff checken:

https://forum.nlhiphop.nl/topic/35619/1

Dit is mn meest recente en mag je ook wel feeden als je wilt.

P'z
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0079 sec.