Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op zaterdag 10-03-2012 om 00:39:13
Een maat van me stuurde een paar beats door die hij op internet had gevonden. Evill Dead heet die dude geloof ik. Ik heb er wat op gemaakt, ben benieuwd wat jullie er van vinden.



Flowgysch
Flow is een baas
Gepost door Flowgysch op zaterdag 10-03-2012 om 18:07:26
Je lyrics zijn wel tight en je flow ook alleen de mix kan wat beter stuur anders een keer je losse vocals en de beat op dan mix ik het wel voor je als je wilt mischien kan ik het wat strakker maken
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op zaterdag 10-03-2012 om 19:41:59
Hey dat zou vet zijn man. Ik heb alleen niet de beat in losse sporen. Ik stuur je wel een wetransfer link via een direct bericht.
Flowgysch
Flow is een baas
Gepost door Flowgysch op vrijdag 16-03-2012 om 20:32:01
yo ik heb hem nee de beat hoeft ook niet perse doe ik ook nooit dan krijg je een lijst van 50 sporen maar ik ben effe druk ga er zsm aan beginnen
spelbreker
No Probz
Gepost door spelbreker op zaterdag 17-03-2012 om 18:32:55
Je flow doet me echt denken aan greg kerkwerper, je flow is een soort van offbeat maar dan onbeat..

Lyricks zijn stukje pure taalkunst, lijkt het wel..

Die 2e beat is de shit yoww, ik vraag me af hoe lang doe jij over het schrijven van 1 track..?!
Let op je backings man die maken die shitz rommelig soms, ckr met jou flow is het belangrijk dat die tight zijn..

3e beat ook lekker laidback, deze shit lijkt een beetje spoken word though, backings zijn wel beter..
ik vind het interessant wat je zegt, je lijkt me een intelligente dude, ik doe vwo maar volgensmij zegt dat verder vrij weinig over IQ alleen qua leervermogen, jij lijkt me ook een type die een hoog opleidingsniveau heeft gehad
ok back to the point, lekker refrein, slaat goed aan, krijg zelfs een beetje zin om mee te zingen weetjewel, whehehe..

Nja iig al met al wel doop yow, het is niet echt shit dat ik op een mp3 speler zou droppen of dat ik op zou zetten in de huiskamer met een paar maten erbij maar misschien is dat ook wel teveel gevraagd..
Ik hoop dat jij je eigen stijl goed kan ontwikkelen en de kans krijgt om ook ooit eens onstage je shit te doen..
En als ik heel kritisch ben is het misschien wel goed om eens iets aan de toegankelijkheid van je tracks te doen, dus misschien eens een keer een stupid bragg en boast track of een wat meer BoomBap beat die ervoor zorgt dat je hoofd gaat knikken..
Ik moet uiterst geconcentreerd luisteren wil ik iets van je shit meekrijgen en het zou nice zijn als je ook eens met een wat meer straight up track kwam..

Maargoed dat is mijn even bescheiden mening,
ik heb ook het gevoel dat peeps altijd feedback geven vanuit hun eigen kennen en kunnen, dus misschien zit ik er wel helemaal naast qua wat ik je probeer te zeggen.
Al met al wel weer een plezier om weer eens wat van je te horen..

P'z

Matglas Gepost door Matglas op zaterdag 17-03-2012 om 18:38:15
Sowieso je eigen stijl man, dat is al een plus op zich.
Weet niet wat het doel is van je muziek, maar het is voor mij idd niet shit die ik ga pompen als ik met vrienden ben ofzo, het zijn meer tracks die je gewoon goed moet luisteren zeg maar.

Lyrics en flow zijn idd dope zoals gezegt maar het afmixen is hier en daar idd nog wat rommelig waardoor het wat minder dik klinkt.

keep on going main
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op zaterdag 17-03-2012 om 20:01:16
Dank jullie voor feedback en afmixen!!

Bij deze de nieuwe afgemixte versie van Energievorm door Flowgysch. Echt cool dat je dat hebt gedaan, man.



@spelbreker: ik doe ongeveer een half uur tot een uur over een tekst.
Het wordt me weleens vaker gezegd over m'n ding, dat is niet shit die ik even zou opzetten. Ik kan er niets meer of minder van maken, deze boodschap wil ik graag kwijt, daar is vaak in het dagelijks leven niet veel ruimte voor. Een bragg en boast track gaat vanuit mij niet snel komen, ik wil er wel achter kunnen staan, wat ik zeg, ook al zou niemand het luisteren. En je mening is zeker gewaardeerd man, je weet het nooit zeker, maar ik denk dat ik je begrijp.

@Matglas: Doel van m'n muziek is mijn ei kwijt kunnen, ik wil mezelf in de (rap)spiegel kunnen blijven aankijken met wat ik denk en doe. En het helpt me om inzicht te krijgen in mezelf als ik dingen opschrijf.
Matglas Gepost door Matglas op zondag 18-03-2012 om 18:46:40
Ait dope man. Als je schrijft over realiteit leer je jezelf en de wereld denk ik ook beter kennen

Vind t wel lekker klinken en zal het vaker playen, alleen geen party hard muziek of zo haha maar dat moet je ook niet willen maken denk ik met jouw doel

edit:

dat die nu opnieuw is afgemixt klinkt het dikker man!!!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-03-2012 @ 18:47:44 ]
Extrovagant Gepost door Extrovagant op zondag 18-03-2012 om 19:04:09
Wow, ik luisterde eerst de niet afgemixte versie. Vond het lyricaal wel tof, maar voelde het geheel toen gewoon totaal niet. Daarna de afgemixte versie door Flowgysch en dat maakt me wel een verschil zeg, pff. Vond 'm keihard! Je hebt een bijzondere stijl, je flowt heel anders dan je zou verwachten en dat vind ik ook wel dope man!

Ook een complimentje naar Flowgysch trouwens
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op maandag 19-03-2012 om 17:36:36
Vet, thanks voor de reacties. Ja, dat afmixen is nog een aandachtspunt bij me. Maar echt cool dat Flowgysch me hierbij heeft geholpen.
Extrovagant Gepost door Extrovagant op maandag 19-03-2012 om 19:07:38
Ik kan zelf ook voor geen meter afmixen dus ik voel je pijn, haha
Flowgysch
Flow is een baas
Gepost door Flowgysch op donderdag 22-03-2012 om 11:15:12
Haha nice dat jullie het tof vinden ja ik weet et ik kon vroeger ook waardeloos mixen er gaat veel tijd in zitten maar dan heb je ook iets

ik heb er aardig wat tussen uit geknipt met de addlibs soms was het een beetje te vol en soms net naast dat schilt ook al heel veel in de sound het klinkt allemaal iets duidelijker en netter nu
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-03-2012 @ 11:17:34 ]
Original
Diciple Of Peace
Gepost door Original op maandag 26-03-2012 om 22:13:47
Ik heb de eerste track gechecked:

Complimenten voor je woordkeuzes, je rijmklanken, vind je lyricaal wel sterk.
Je flow is ook wel nice, origineel.

Wat ik je wil meegeven: Let op je stemgebruik, niet alleen qua delivery (dat doe je al redelijk goed) maar vooral qua intonatie in verhouding tot de melodieeën in de beat.
Veel mensen denken dat ik gek ben, maar er is wel degelijk iets als 'vals' rappen. Dat je qua intonatie gewoon niet in de melodieën past en zelfs toonhoogte van je drumsample.

Bless, keep it up!
----------------------------------------
De Heer is mijn Herder.. Mij onbreekt niets..
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0098 sec.