Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
revo
Daarom
Gepost door revo op donderdag 10-05-2012 om 16:12:53
Ik heb net een nieuwe pc met windows 7 in plaats van xp zoals ik eerst had.
Ik heb mijn oude geluidskaart (esi maya 44) hier in geplaatst en de mic er op aangesloten.
Na wat gekut is het me wel gelukt dat als ik in de microfoon praat, het er door de boxen weer uit komt.
Nu neemt de pc alleen nog niks op. Via adobe niet maar ook niet via de recorder op de pc zelf.
Bij recording device staat de goede microfoon geselecteerd dus dat zal het niet zijn. Zie ik hier iets over het hoofd, en kan iemand me hier bij helpen?
Thanks
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op donderdag 10-05-2012 om 21:04:31
En.. Al spijt van die Revo-tattoo op jouw arm?
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Unexplained Gepost door Unexplained op donderdag 10-05-2012 om 21:18:40
Quote:
De Gevallen Engel schreef op 10-05-2012 @ 21:04
En.. Al spijt van die Revo-tattoo op jouw arm?


Deze lul je DGE.

Zo niet,

RAAP ME OP!111!11!
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op donderdag 10-05-2012 om 21:28:25

bron: https://forum.nlhiphop.nl/topic/16459/5

haha, ff 'revo' en 'tattoo' gegoogeld

Help jezelf maar recht :-D
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op vrijdag 11-05-2012 om 09:08:14
Ey revo, ben je er al uit?

Ik vind eigenlijk wel dat je die dingen zelf moet uitzoeken of anders is het handiger even te googlen(http://www.homerecording.be) over wat je mogelijk niet goed doet, want ik denk dat iedereen die opneemt in het begin wel deze shit heeft, maar dan is het nlhiphop forum misschien niet de beste plek om je vraag te stellen.

Anyway succes ermee.
elmagicoh
Gepost door elmagicoh op zaterdag 12-05-2012 om 16:06:39
Op deze site zeiken ze liever over tattoo ipv te helpen. Geen wonder dat het hier dood is
----------------------------------------
Magicozzz
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0069 sec.