Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
SchoppenHeer Gepost door SchoppenHeer op zondag 15-07-2012 om 18:38:12
Het album is af! Downloaden en luisteren maar.

http://schoppenheer.bandcamp.com/album/de-weg-naar-rome-2012

grt

Schop
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-07-2012 @ 18:42:09 ]
ArtiicSpark Gepost door ArtiicSpark op zondag 15-07-2012 om 20:07:53
Jij was oo next mc voor rondes met narcotica Lijpe tekst

----------------------------------------
check me biets
http://soundcloud.com/lucianoteunissen
SchoppenHeer Gepost door SchoppenHeer op zondag 15-07-2012 om 22:38:34
jaja dat was ik. Ondergezeken door zogenaamde experts faberyayo en negativ en mr polska.
ArtiicSpark Gepost door ArtiicSpark op maandag 16-07-2012 om 09:44:39
-1 ... rome vette beat flow minder
-2 ik vind het een leuk nr
-3 dit vind ik een van de beste nummers tiktiktiketikuh haha hard
-4 gruwelijk egt harde beat
-5 dit is goed beat past bij je tekst en je tekst is dope hypno !!!!
-6 narcotica vond altijd wel gek op hbt einde van het nummer hb je de gehele apotheek gehad haha
-7 bn ik niet zo fan van wel mooie refrein
-8 grappig maar het herhaald zich te vaak als je het mij vraagd
-9 haha leuke verhaaltje herkende me eige wel als het vreemd eentje
-10 mwah beat is wel hard
-11 tesla=is the essence for me die wil bespitte als er iets meer drums onder zit haha
-12 ik voel je man... wat je wilt over brengen
-13 nee man deze beat gaat te ver !! word ingezogen
-14 niet mij ding wel mooi gedaan

ik vind het een fris ...en het is ook anders dan het dagelijkse portie hiphop die we op onze bord krijgen. je moet ervan houden
ik heb um 3x geluisterd en hb besloten hem te downloaden en je klein beetje te steunen


----------------------------------------
check me biets
http://soundcloud.com/lucianoteunissen
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op maandag 16-07-2012 om 11:20:12
Ik had dat ook gezien van Next MC, heb ook een aantal vrienden van me moeten uitleggen dat je best wel harde dingen maakte. Moet ook eerlijk zeggen dat het niet erg sterk overkwam en dat zal de jury beoordeeld hebben i guess.

Zitten echt vette dingen bij dit album al denk ik wel dat je psychische hulp nodig hebt. En dat bedoel ik niet als geintje, maar serieus.

Die Rome vind ik uitblinken qua beat, melodie en flow. Hele album is sowieso vernieuwend voor Nederland, dikke duim omhoog daarvoor.
ArtiicSpark Gepost door ArtiicSpark op maandag 16-07-2012 om 12:17:28
Lol.
----------------------------------------
check me biets
http://soundcloud.com/lucianoteunissen
KwaliTyfus Gepost door KwaliTyfus op dinsdag 24-07-2012 om 13:57:14
Eerste nummer opent het album slecht, beat zorgt wel voor iets epics, maar verder een beetje chaotisch. Je zet op een leuke manier situaties neer. Het psychose-gehalte is hoog op je album. Je flow is niet altijd tight, vaak ook wel, buiten de hokjes denken is prima, maar is qua flow voor mij soms iets teveel. Lyrics zijn dik, iig iets om over na te denken als je luistert. Beats zijn ook hard. Ik had wel meer van het type 'Hoog in de wolken' willen horen. Even rust tussen al die psychotische dingen door, muzikaal gezien dan, want de tekst is bijna in elk nummer wel echt zwaar Album sluit je goed af met Stippen in een schilderij, vind ik het fijnste nr van het album. Had soms iets meer rust willen horen, maar het is een goed album. De remus en romulus voorkant is het niet voor mij,al is het een online album, je had een mooie front kunnen fixen. Bijvoorbeeld een getekende versie van remus en romulus, of had hem even moeilijk gefotoshopt ofzo met je naam erbij, maakt het geheel beter

P'z
SchoppenHeer Gepost door SchoppenHeer op dinsdag 24-07-2012 om 20:17:31
thnx voor je review. eentje waar ik wat aan heb!
zelf in ieder geval blij dat het album af is. Ik heb een half jaar besteed aan mixtechnische details en dat werd op gegeven moment wel zwaar enzo.
Nu bezig aan nieuwe EP alweer. Meer elektronisch gericht enzo. MInder violen/klassieke feel. Meer synths,experiment.
Had niet gedacht dat mn rustigere nummers zo goed in de smaak zouden vallen. Heb wel al bedacht dat ik mn stem op een wat rustigere minder benauwede manier ga gebruiken want kan me voorstellen dat mensen mn stem te schel kunnen vinden als ik hoog in mn energie zit.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.008 sec.