Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
revo
Daarom
Gepost door revo op woensdag 01-08-2012 om 12:31:47
Ben ik ook weer.

Ik heb een track gemaakt en wil graag wat feedback.
De intro is erg corny ingevuld, daar moet ik nog even naar kijken. Maar wat vinden jullie ervan?

http://www2.zshare.ma/m3u8qvqa735t

Grtz
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op donderdag 02-08-2012 om 14:15:10
Yo dude, netjes.

Stem moet harder bij het refrein, zou ik zeggen. Wel erg harde sample, die zangstem. Dik gerapt ook, jammer dat het zo'n onderwerp is.
revo
Daarom
Gepost door revo op donderdag 02-08-2012 om 14:16:41
Sorry voor de vorige, dat was wat te overhaast. Deze is wat beter afgemixt.



@FaktorTaktloos: Allright thnx! Het refrein is in deze versie al wat harder. Hoe bedoel je jammer van dit onderwerp? Ik maak dit soort dingen wel vrij vaak inderdaad maar het voelt wel lekker om te doen, al houdt ik me natuurlijk ook met andere dingen bezig.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-08-2012 @ 14:21:43 ]
FaktorTaktloos
Gepost door FaktorTaktloos op donderdag 02-08-2012 om 15:35:54
Strakker afgemixt inderdaad zo.

Ik bedoel dat jongetje/meisje/ik verlaat je/ik hou van je/het kan niet meer/oh ja toch wel/ik mis je/we zijn voor elkaar bestemd/oh toch niet-achtige onderwerpen. Ik heb daar geen boodschap aan.

Sommige mensen misschien wel, dus beschouw dit voor wat het is, slechts 1 mening in het circus der mensheid in de zijtent der Nederlanden.
revo
Daarom
Gepost door revo op donderdag 02-08-2012 om 15:59:48
Haha true, ja weet je.. Als ik het zelf hoor denk ik ook fuck off. Maar toch voelt het op sommige momenten lekker om te maken. En als ik dat soort tracks van Perverz hoor bijvoorbeeld, dan vind ik het wel weer keihard. Dus dan zou ik er liever een beetje die richting mee willen opgaan. Maar thnx voor je reactie.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0103 sec.