Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op vrijdag 09-04-2004 om 17:33:42
Is er een manier om IE helemaal te verwijderen. Bij software heb ik m verwijdert en die hele map maar toch blijven pop-ups in explorer komen

----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 09-04-2004 om 17:41:18
nope, dat is het schijte er ook aan.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 09-04-2004 om 18:13:21
Edit:
Topic titel verduidelijkt, duidelijke onderwerpen graag mensen.

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Mip
Gepost door Mip op vrijdag 09-04-2004 om 20:35:42
ik denk niet dat dat kan
das idd verrot en het zal ook wel automatisch worden geinstalleerd bij windows updates
net als outlook

al snap ik je vraag niet helemaal.. popups in explorer?
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op vrijdag 09-04-2004 om 21:07:53
Ja ik snap het ook niet je verwijdert alles maar krijgt nog steeds pop-ups in explorer. Dat kan toch niet want die heb je net verwijderd dus kun je die niet uitvoeren. Maar leg het maar eens duidelijk uit wat je bedoelt. Want volgens mij wil je eerder van die pop-ups af als van internet explorer.
QaaZ
Le Rustique
Gepost door QaaZ op zaterdag 10-04-2004 om 11:25:12
Gewoon dat als ik IE uit de lijst vansoftware gooi dat ik me pop-ups nog wel in IE krijg en ik surf met mozilla tegenwoordig
----------------------------------------
Hey rasta ! Heb je marlboro?
SmrildA Gepost door SmrildA op zaterdag 10-04-2004 om 11:30:04
info@mozilla.com
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 10-04-2004 om 15:26:47
Quote:
SmrildA schreef op 10-04-2004 @ 11:30:04
info@mozilla.com/DIV>

Ik mis de nuttige bijdrage van deze post even? Met mozilla verwijder je IE niet, dat kan simpel weg niet helemaal (hoewel je in w2k met SP4 redelijk in de buurt kan komen).
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Mip
Gepost door Mip op zondag 11-04-2004 om 12:03:47
Quote:
QaaZ schreef op 10-04-2004 @ 11:25:12
Gewoon dat als ik IE uit de lijst vansoftware gooi dat ik me pop-ups nog wel in IE krijg en ik surf met mozilla tegenwoordig

nou ben ik het spoor bijster..je verwijderd em maar daarna gebruik je em gewoon nog? ik snap zowiezo het nut van dit topic niet..IE neemt vast niet veel ruimte in dus je ken em toch gewoon laten staan en mozilla je standaard browser maken?
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op maandag 12-04-2004 om 21:16:01
ik gebruik Opera best wel relaxed all1 bepaalde dingen ondersteund niet zo goed maar je hebt alles relaxed in 1 scherm duz niet je hele taakbalk vol staan

----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 12-04-2004 om 22:13:26
Quote:
Darnold schreef op 12-04-2004 @ 21:16:01
ik gebruik Opera best wel relaxed all1 bepaalde dingen ondersteund niet zo goed maar je hebt alles relaxed in 1 scherm duz niet je hele taakbalk vol staan


Heeft mozilla / firefox ook. Is idd zwaar relax. Vind Opera persoonlijk vrij kut werken (don't ask why). Firefox doet af en toe beetje veel CPU capaciteit vreten, maar werkt verder wel relax.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Mip
Gepost door Mip op maandag 12-04-2004 om 22:19:19
alleen jammer vind ik van mozilla dat ik niet kan internetbankieren
verder natuurlijk veel plug-ins nodig enzo maar dan heb je ook wat

Edit:
wel erg krom lopende zin aangepast
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-04-2004 @ 22:20:16 ]
Darnold
Official COD Junkie
Gepost door Darnold op dinsdag 13-04-2004 om 15:51:53
Quote:
spade schreef op 12-04-2004 @ 22:13:26
[...]

Heeft mozilla / firefox ook. Is idd zwaar relax. Vind Opera persoonlijk vrij kut werken (don't ask why). Firefox doet af en toe beetje veel CPU capaciteit vreten, maar werkt verder wel relax.


ja idd heeft hij af en toe last van maar een goede vriend heeft hem aangepast waardoor hij nu een stukkie bter werkt
----------------------------------------
Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas
SpooK!
Gepost door SpooK! op dinsdag 13-04-2004 om 16:13:12
hoezo niet internet bankieren? Welke bank? www.abnamro.nl werkt prima
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 13-04-2004 om 20:33:40
postbank werkt niet met mozilla
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0081 sec.