Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 24-07-2001 om 23:35:38
Voorlopig zal ik niet tot zeer weinig aanwezig gaan zijn op het forum en de chat. Men geeft er waarschijnlijk toch geen fuck om, maar ik zeg het toch maar ff voor het geval iemand me nog zou missen ofzo.

Mijn aanwezigheid in combinatie met hoe ik mij op dit moment presenteer zou kennelijk goed roddel materiaal te zijn als iemand daar op reageerd. Moeten we niet hebben natuurlijk... En als dat al niet het geval is schijn ik alweer mensen mee te trekken met mijn gevoel. Dat willen we al helemaal niet hebben natuurlijk. In het kort komt het er op neer dat ik volgens sommige mensen op dit moment toch niks goed kan doen.

Ach, misschien kan ik wel niet tegen dat overdreven blije gedoe als of er niks aan de hand is ofzo.

Maargoed, aangezien iedereen het op het moment kennelijk nodig vindt mij te negeren, heeft het ook geen zin voor mij nog aanwezig te zijn waar dan ook. Vandaar dat ik dan ook maar is van de 'gelegenheid' gebruik ga maken om weg te zijn.

-SpadeAce-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Bliss Gepost door Bliss op woensdag 25-07-2001 om 22:18:32
Je doet maar wat je niet laten kan. En je kan gerust "Irina," als aanspreking boven dat bericht zetten hoor.
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op woensdag 25-07-2001 om 23:05:44
Ik denk dat deze discussie niet in dit forum (of enige andere op de OIP site) thuis hoort.

Vandaar dat ik deze ook op slot gooi.

De mededeling van Spade is gedaan en ik vind dit persoonlijk erg jammer.
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 28-07-2001 om 15:49:42
Boven op de vorige mededeling komt een 2e dat ik NOG minder aanwezig ga zijn. Mijn PC is vandaag overleden. En me 2e PC heb ik nodig op een andere locatie voorlopig Aangezien ik niet kan forummen met me linux bak (lynx accepteerd de post formulieren niet). Zal ik ERG weinig zijn. Zal af en toe wel proberen mee te lezen via lynx enzo.

Ik hoop ASAP een nieuwe voeding te hebben voor me PC en dat er verder niks is overleden.

Ik gooi gelijk deze thread ff van slot. Mocht iemand een goed idee hebben omtrend het verkrijgen van een voeding

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 02-08-2001 om 21:17:35
Goed de nieuwe voeding is er (met dank aan Deathlock). Dus ik kan weer 'normaal' aanwezig zijn.


Ik heb dus op deze manier moeten werken een paar dagen waarbij me voeding aan touwtjes in de kast hing omdat ie eigenlijk niet paste



En nog een



En de nieuwe voeding mooi op z'n plaats, zodat de kast ook weer dicht geschroeft kan. Gelijk een stuk minder geluid op me kamer.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-12-2001 @ 21:57:32 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op donderdag 02-08-2001 om 22:00:44
Lol

Case en voeding hebben elkaar weer gevonden.

De voeding die je meenam was namelijk de orginele van die case

Hopelijk houdt deze het langer uit, maar euh....wat zit daar voor gigantisch grote videokaart in ???
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 03-08-2001 om 00:41:37
Deathlock schreef:
> Lol
>
> Case en voeding hebben elkaar weer gevonden.
> De voeding die je meenam was namelijk de orginele van die case

Dus je gaf me express een kapotte voeding mee de vorige keer... Ik moet BTW zeggen deze is een stuk stiller

> Hopelijk houdt deze het langer uit, maar euh....wat zit daar voor gigantisch grote videokaart in ???

Zou ik ff met me leverancier moeten checken, but if I am not mistaking, it is an VooDoo5 met 2 mooie fannetjes er op.


*tomdidom* geen edit hoor
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-08-2001 @ 23:29:38 ]

----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op vrijdag 03-08-2001 om 23:11:48
Quote:

Dus je gaf me express een kapotte voeding mee de vorige keer...



nee, ik gaf je een "toen" werkende 300Watt mee. Orgineel zit er in die kast een 235Watt en die heb je nu ook

Quote:

Ik moet BTW zeggen deze is een stuk stiller



uiteraard, deze is minder gebruikt en in verhouding dus nog redelijk schoon

Quote:

Zou ik ff met me leverancier moeten checken, but if I am not mistaking, it is an VooDoo3 met 2 mooie fannetjes er op.



chill
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 03-08-2001 om 23:21:51
Mja ach dap was me leverancier Dus dat gaat vrij snel en makelijk.

Overigens sluit ik dit topic maar weer heb z'n nut gehad.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0097 sec.