Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 31-07-2001 om 21:11:26
Eigenlijk had ik met mij zelf overeen gekomen dat ik er geen moeite meer in zou steken, maar goed bij deze stiekum toch.

Er is al HEEEEEL lang een OIP CD in de planning, het komt er alleen maar telkens niet van, waarom niet? er is totaal geen aansporing, niemand weet wie wat heeft, er is nergens een mogelijkheid om iets afte spreken en er is nergens echt duidelijk gemaakt waar je iets kan droppen.

Dat is bijdeze dus allemaal geregelt In dit topic kan iedereen van alles kwijt over de OIP CD. Je kan hier teksten droppen. Maar je kan hier ook beats in .wav of .mp3 voormaat linken. (Je mag dus alleen EIGEN muziek linken, geen muziek van andere muziekanten!!!!!) Mocht je niet de mogelijkheid hebben dit te doen is als eerste het advies zoek ergens free webspace (geen xoom of tripod die staan deeplinken niet toe) en daar de boel op te zetten. Is dat geen optie zou je mij eventueel het bestand in MP3 formaat toe mailen. Dan zet ik het ergens on-line.

Op deze manier is het voor iedereen mogelijk elkaars werk te beoordelen en te bekritiseren. Maar ook om samen werkingen aan te gaan met elkaar.

Meer info is hier te vinden.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op woensdag 01-08-2001 om 01:55:42
ik zie dat sol ook mee doet .. nou, de week na de bouwvak vakantie gaat sol demo opnemen, daar mogen vast wel 1 of 2 (of whatever) nummers van gebruikt worden
----------------------------------------
Signature
McBouncer Gepost door McBouncer op woensdag 01-08-2001 om 03:06:46
nja, aangezien wreker en n8 als enige 2 in het bezit waren van een opname van mijn bijdrage (met Giel Beelen, toen nog presentator van een dagelijks middagprogramma op radio 3) en deze geen van beiden nog hebben zal dit nummer wel nooit op cd verschijnen.
Helaas ...
----------------------------------------
Is it coz I is black?
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op woensdag 01-08-2001 om 10:54:34
Als iemand mij een txt meelt ofzo, dan bouw ik er wel een beat onder.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
Prjct9MM
error 404
Gepost door Prjct9MM op woensdag 01-08-2001 om 11:31:39
Ik heb mijn bijdrage al gedaan.
----------------------------------------
Wat je ook doet, doe het goed anders krijg je het niet vergoed.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 01-08-2001 om 13:14:27
Prjct9MM schreef:
> Ik heb mijn bijdrage al gedaan.


Wat was die, waar staat die etc etc etc. Als iedereen gaat roepen 'ik heb me bijdrage al gedaan' en verder niks is er nog voor niemand echt duidelijk wat er is, van wie het is en wat de bedoeing er mee is (moet er nog een tekst bij, is die er al, moeten er nog beats bij, zijn die al in de maak etc etc etc).

Dit topic is bedoeld iedereen te informeren hoe het er van de verschillende kanten voor staat. Waar de intresses liggen in het mee werken, samen werkingen te beginnen etc.

Maar dan moet iedereen wel weten hoe en wat.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Tukkerboer Gepost door Tukkerboer op woensdag 01-08-2001 om 19:19:28
Die Almeloërs zijn ook altijd zo lekker duidelijk.

2 keer uitleggen is vereist, dat weet je toch zo langzamerhand wel?
----------------------------------------
Een echte feminist die staat als ze pist!
Prjct9MM
error 404
Gepost door Prjct9MM op donderdag 02-08-2001 om 10:31:42
Uitleg deel 2/3

De muziek is al een hele tijd te downloaden op de oip cd pagina onder Project 9MM - Open the sky. En het is een instrumentaal nummer. Weet je weer wat meer.
----------------------------------------
Wat je ook doet, doe het goed anders krijg je het niet vergoed.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0066 sec.