Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op donderdag 02-08-2001 om 10:28:24
Ik heb Def P nu al regelmatig horen zeggen dat 2001 HET jaar van RAMP zou worden met alle releases die op de stapel stonden.

We zijn nu al over de helft en tot nu toe zijn er maar twee albums gereleased (nog wel tegelijk) die het nou niet bepaald buitengewoon goed deden voor zover ik het in kon schatten (Kernramp liep STUKKEN beter als ik ff in mijn verkoopcijfers terugblader).

In hoeverre moeten wij deze uitspraak van Def P dus serieus nemen? Komt er op het einde soms een inhaalrace met albumreleases die beter gaan lopen dan Afslag Osdorp ofzo? Of moeten we gewoon ff een jaartje wachten tot RAMP echt op volle toeren gaat draaien?

Denk erover na en drop je mening hieronder ofzo.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
lordv
iedereen zijn camoflage
Gepost door lordv op donderdag 02-08-2001 om 14:22:20
ik moet het hier jammer genoeg mee eens zijn.
zoveel dope werk heb ik nog niet gezien/gehoort (sterker nog 2 van de 2 is gewoon slecht)

kernramp vind ik zelfs op 3 nummers na gewoon ronduit niet OP waardig

ik wil die oude schijt weer na 10 jaar op vind ik et maar mwah

it's a shame
----------------------------------------
wat is image als jij jezelf voor doet als een ander?
dap
038
Gepost door dap op donderdag 02-08-2001 om 17:11:44
Helaas duurt het wel lang ja, RAMP-BREAKZ van Seda is wel een erg koele release hoor. En Kernramp vind ik ook nog dik ok.
Ben het wel eens dat het wel wat sneller mag gaan met bijna alle ramp artiesten.
Bliss Gepost door Bliss op donderdag 02-08-2001 om 17:13:12
100 % mee eens LordV. Als de volgende OP cd op de stijl van Kernramp verder gaat koop ik em niet eens.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-08-2001 @ 17:13:58 ]
Razor
De Ranzige...
Gepost door Razor op maandag 06-08-2001 om 20:17:42
Over de nieuwe Casto is al wel wat bekend. Hij gaat CASTONED heten.Omdat ik de host ben van casto's site weet ik dit. In de release van Sores geloof ik niet meer. Wordt het dan echt een rampjaar?
Driver
check FotoLand elke dag!!
Gepost door Driver op dinsdag 21-08-2001 om 01:47:14
Yo, Sores is een lazymofokker (?) hij zegt het zelf.. Uitverkoren komt in Sept uit, maar dat weet iedereen al, net zoals Def-P & The BB. Waar ik echt op zit te wachten is op Janor (Zuid-Oost) en Mach & Jesse komen in Okt, teminste dat zegt Mach in het G-Book van FotoLand. De O.H. duikt ook weer de studio in ergens in de Herfst. Ik zie het wel, als er een dope cd uit komt op Ramp koop ik het wel, zo niet dan niet, er komt zowiezo al weinig nieuwe cd's uit. Vaardigheid is geloof ik wel weer bezig met nieuwe sjit maja dat is dan ook weer bij DJAX..

Driver zegt: Ik zie het allemaal wel!!!
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op dinsdag 21-08-2001 om 09:48:44
Blinjant Hard Geslepen blijft het beste album van ze, (mening). En daarna heb ik een paar goede nummers gehoord.

Maar of ze echt beter zijn geworden? Nee.
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 21-08-2001 om 18:33:32
Quote:
Blinjant Hard Geslepen blijft het beste album van ze, (mening). En daarna heb ik een paar goede nummers gehoord.



Briljant, Hard en Geslepen is inderdaad een vette cd..maar de beste? Toch is Mic Check t beste intro van alles.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op zaterdag 25-08-2001 om 18:21:50
Er staan een paar leuke nummers op Kernramp, maar die cd zit behoorlijk onder de stof. Ik vind Het Ware Aardverhaal wel super. Lekkere beats, goede raps en een goed verhaal. Die cd draait echt non-stop bij mij. Voor de rest kijk ik nog wel uit naar de nieuwe releases van RAMP, en over nieuwe OP cd`s: zelfs al zijn de nummers kut, live zijn ze altijd goed. Komt misschien ook wel omdat ze dan vaak oude nummers doen...

Oh ja, ik kijk echt uit naar de Onderhonden 2, weet iemand al precies wie er in meedoen? Jammer dat Remon(8mm) van een klein geschilletje een onzinnige ruzie heeft gemaakt, zijn raps waren echt goed op OH 1.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
DWARSLIGGER Gepost door DWARSLIGGER op woensdag 17-10-2001 om 15:23:04
Jo,

De Uitverkorenen zijn net uit en Ramp bewijst weer dat ze nog steeds het Nederhop-label zijn. Ik word alleen gek van al die uitgestelde releases! Ik kan bijna niet meer wachten op de nieuwe ceedees van Casto en Onkruid. Ik hoor gelukkig goeie geluiden van de Onderhonden. Ik heb wat shit van Oscar X gehoord die ook mee gaat doen op de nieuwe Onderhonden ceedee en ik denk dat hij Remon wel doet vergeten. Wel jammer dat Loco-Motief niet mee schijnt te doen op de nieuwe ceedee. Ik hoop dat Ramp Janor snel uit gaat brengen want daar ben ik dus echt benieuwd naar! Ik verheug me niet meer op Sores want ik denk dat het nog een eeuwigheid duurt voordat hij eens een keer iets uit gaat brengen. Jammer, want hij is toch een van de beste rappers! Het Ramp-meeltje van laatst heeft toch wel indruk op mij gemaakt. Ik wist wel dat het niet allemaal op rolletjes liep bij Ramp maar dat het zo slecht ging dat verbaasde mij wel. Ze moeten de site eens vaker updaten want dat is erg belangrijk voor de reclame. Ook moeten ze niet zeggen dat ze iets in juli gaan uitbrengen als het pas wordt uitgebracht in september. (een keer kan gebeuren maar niet bij bijna alle releases)
RESPECT VOOR RAMP RECORDS
Ik hoop van harte dat ze weer opbloeien want door hen is de Nederhop wel aan het groeien...
----------------------------------------
Laters...
dap
038
Gepost door dap op woensdag 17-10-2001 om 16:31:34
niet alleen door RAMP is nederhop aan t groeien...
check Opgezwolle, SpaceKees, Terilekst, Dwaalspoor, Dac, Raymzter
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op donderdag 18-10-2001 om 00:19:41
ramp jaar
erhm....
wtc
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
DWARSLIGGER Gepost door DWARSLIGGER op donderdag 18-10-2001 om 10:23:40
..Klopt. Niet alleen RAMP zorgt ervoor dat Nederhop verspreid wordt. Je kunt alleen moeilijk om RAMP heen.
MoJatt gaat knallen met o.a. DAC en Codewoord. SBBB leeft nog steeds en ik zie goeie dingen van Mental Records. Toch hou ik er ook erg van om rond te surfen en demo's te bestellen. Zo kan ik iedereen aanraden om de demo's van SpaceKees, TeRilekst, BRAAF, Dwaalspoor, Z-Bomb Unit, Noorkust Crew en nog een hele zooi anderen te kopen. In de toekomst gaat het nog hard knallen! DAC, Codewoord, BRAAF en TeRilekst & SpaceKees gaan shit uitbrengen dus dat wordt weer genieten...

DWARSLIGGER

Trouwens.....
DJAX DUMPT NEDERHOP
Waar of niet?
----------------------------------------
Laters...
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op vrijdag 19-10-2001 om 11:09:16
Muziek Om Je Af Te Trekken ligt toch op zijn gat?
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op zaterdag 27-10-2001 om 03:45:07
euh, mojatt leeft nog steeds wel.. alleen gaat het nogal traag daar, maar twiet sprak ik laatst op irc, en ze waren "ergens anders" mee bezig ofzo.. nja, ksnap het ook nie ofzo
maar iig, codewoord lijkt me erg vet worden iig tornado is trouwens ook vet en die gaat, heb ik vernomen uit betrouwbare bron, nummers opnemen met boneless en een nummer met Sign of Life! (lol)
----------------------------------------
Signature
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.009 sec.