Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 21-05-2004 om 11:40:22
http://njoy.id-t.com/ , 3 daags festival

gaat er nog iemand?

Extince
Osdorp Posse
Brainpower
TLM
Waxfiend
Beef
Vibes gedoe van The Box
+meer hiphop wat ik vergeet

Tis niet alleen hiphop maar echt alles..ook bijvoorbeeld darkraver/lady dana.. hehe
Esperanto
The Storyteller
Gepost door Esperanto op vrijdag 04-06-2004 om 23:48:41
En ook hier weer van de partij!
(vrijkaartjes, anders niet)

d8 dat lange frans en baas b ook zouden komen...
----------------------------------------
Enigszins verloren, verloren in enig zin,
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 05-06-2004 om 13:03:30
Ik heb geen idee wat ik er van moet gaan verwachten ....
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 11-06-2004 om 18:21:21
"NJOY: 30.000 kaarten verkocht, 10.000 weggegeven
De eerste editie van het door ID&T georganiseerde festival NJOY zal volgens ID&Ts Sander Groen verlies draaien. De organisatie heeft in totaal 10.000 kaarten gratis weggegeven. Het festival biedt plaats aan een groot aantal Nederlandse acts als Kane en Krezip en DJs als Laidback Luke en DJ Jean

Om toch meer mensen naar het festival te trekken, heeft ID&T ongeveer 10.000 kaarten weggegeven. De leden van het ID&T Magazine ontvingen bij interesse een gratis dagkaart naar keuze. Volgens Groet hebben 8.000 abonnees hierop gereageerd. Via websites en radiostations werden 2.000 weggegeven tijdens speciale acties. Het is volgens Groet niet alleen commercieel aantrekkelijk om een groot aantal mensen op deze wijze ‘uit te nodigen’: “Het is van belang dat er veel bezoekers komen bij een nieuw festival, want we moeten laten zien dat het leuk is. Weinig mensen kennen het nog en onbekend maakt onbemind.”

SpooK!
Gepost door SpooK! op vrijdag 11-06-2004 om 18:24:25
ik heb ook VIP kaarten. (Dat VIP stelt natuurlijk geen reet voor als ze er 10.000 van weggeven, maar het staat wel leuk)

ik ben benieuwd
Lau Gepost door Lau op vrijdag 11-06-2004 om 22:38:22
Ik heb ze ook ja.
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 11-06-2004 om 22:39:13
zaterdag en zondag aanwezig... moek nog vroeg me bed uit ook....
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Lau Gepost door Lau op vrijdag 11-06-2004 om 22:42:00
Je woont om de hoek spade...hoef je toch niet vroeg op?
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
SpooK!
Gepost door SpooK! op vrijdag 11-06-2004 om 22:53:58
weet iemand wat dat "VIP" inhoudt?
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 11-06-2004 om 23:08:49
geen idee, staat dat er niet op dan wat je wel en niet mag met 'vip' kaarten? denk echt niks speciaals
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 11-06-2004 om 23:16:46
12.00 op 6flags moek er zeker 10.00 uit als ik het lekker rustig aan doe...

das best vroeg voor een weekend dag
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zaterdag 12-06-2004 om 11:27:22
[effe oftopic] kick die gasten van urrrrrrban vibes man, waar is onze nlhiphopparty shit?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2004 @ 11:27:45 ]

----------------------------------------
clonebabybeats baby
SpooK!
Gepost door SpooK! op zaterdag 12-06-2004 om 12:18:30
shit man we hebben nog 2 gratis kaarten gekregen, maar niemand kan/wil nog mee
SpooK!
Gepost door SpooK! op zondag 13-06-2004 om 09:35:02
VIP was toch wel koel.

het was namelijk

1: Snelle entree
2: Toegang tot het pretpark (incl na sluitingstijd)
3: Onbeperkt gratis drank!

Ik vond het wel cool gisteren, ben 's avonds 5 keer achter elkaar zonder uitstappen in die houten karretjes achtbaan geweest. Qua optredens heb ik niet zoveel gezien. Lange Frans en Baas B en de club was dope, en de OP+Labirinto was ook dope. Brain heb ik nauwelijks gezien omdat we op tijd op huis aan moesten.

Al met al heb ik me goed vermaakt, en het VIP zijn is ook wel cool!

Dap hoe vond jij het?
dap
038
Gepost door dap op zondag 13-06-2004 om 09:42:16
mogguh... wat een bagger zeg. Wij waren half 1 daar ofzo, gaaap. Van gratis drank heb ik niks gemerkt, festival terrein was klein, koud en nat geregend, op een gegeven moment moesten we ons 3 uur vermaken tot OP en zijn we maar naar huis gegaan.

Tenten van muziek stonden zo dicht bij mekaar dat je 2 dingen door mekaar hoorde steeds. Nee ik vond er persoonlijk niet veel aan, al waren er wel wat leuke dingen zoals Masters of the game panna voetbal en The Box tent was wel grappig/gezellig/druk. We hadden later moeten gaan want je kan je daar niet echt lang vermaken
SpooK!
Gepost door SpooK! op zondag 13-06-2004 om 09:58:47
yow dap

1: je had toegang tot het pretpark
2: In die gekke tent bij de ID&T stand met vlaggetjes kreeg je met een geel VIP/PERS bandje onbeperkt gratis drank. (voor eten moest je wel dokken)

Het was idd twijfelachtig weer, maar als je zorgde dat je een schuilplek had tijdens de buien was het best uit te houden, aangezien het allemaal korte buien waren. Als je natgeregend bent is de lol er wel vanaf denk ik.

Wel jammer dat we elkaar misgelopen zijn.
SpooK!
Gepost door SpooK! op zondag 13-06-2004 om 10:02:15
PS: wij hebben ons ook een ongeluk gezocht voordat we de gratis drank tent vonden, we vonden hem pas rond 19:00

was een beetje flut geregeld
dap
038
Gepost door dap op zondag 13-06-2004 om 14:35:28
check dit
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0122 sec.