Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
oldmanfunk Gepost door oldmanfunk op zaterdag 22-05-2004 om 21:40:09
[b]JUNE 12, 2004
AMSTERDAM, THE NETHERLANDS
THE MAX IN THE MELKWEG[/b]



AngelOne Entertainment presents
KOOL KEITH
(AKA) Dr Octagon, (AKA) Ultramagnetic MC, (AKA) Black Elvis, (AKA) Spank Master, (AKA) Reverend Tom, (AKA) Sinister 6000, (AKA) Robbie Analog, (AKA) Dr Dooom, (AKA) Mr Gerbik (half shark/alligator, half man), (AKA) Rhythm X, (AKA) Captain Black, (AKA) Exxon, (AKA) Dr.Ultra, (AKA) Poppa Large, (AKA) Elvis Presley, (AKA) Big Willie Smith, (AKA) X-74, (AKA) Robert Perry, (AKA) Dr. Sperm and more

Kool Keith is set to land his spaceship in Amsterdam in just two weeks. Rumours about Keith’s live shows have been pouring in, some include references to chicken as well as stern warnings to come wearing a raincoat. Kool Keith has told us he will be performing his old school classics as well as tracks from his new releases.



www.ticketmaster.nl/html/artist.htmI?l=NL&artist=KOOL%20KEITH%20%26%20SUPPORT
Edit:
link even werkend gemaakt en een schopje richting het "Muzikaal gebabbel-Optredens, festivals en party's" forum
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-05-2004 @ 21:47:12 ]
Lau Gepost door Lau op zaterdag 22-05-2004 om 21:49:20
Kool Keith is well Da Bomb! heb al zijn albums (als het goed is)
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
Empathy
Die fucker, die
Gepost door Empathy op zaterdag 22-05-2004 om 21:50:05
-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-05-2004 @ 21:56:08 ]

----------------------------------------
the gentle art of making enemies is standig right in front of you
Lau Gepost door Lau op zaterdag 22-05-2004 om 21:52:09
moet je wel on-topic blijven.
----------------------------------------
Geen icoon is koeler!
Empathy
Die fucker, die
Gepost door Empathy op zaterdag 22-05-2004 om 21:53:52
ok sorry, jaaaa hij is zoooooo koel, maar bij de weg schizo vs empathy is ook koel joh! maar idd, je hebt gelijk, kool keith is zeker de bom


Zo goed?
----------------------------------------
the gentle art of making enemies is standig right in front of you
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zaterdag 22-05-2004 om 22:03:46
cool
ik vind kool keith op plaat erg goed maar toen ik hem is live zag in de effenaar viel het me toch best wle tegen
ok er ging een en anders mis...zo was ie nog op schophol toen t optreden eigenlijk al moest beginnen...dat had er vast mee te maken
ik zou t denk ik ook niet trekken om vanaf schiphol meteen doot te gaan naar e-town om op te treden
----------------------------------------
www.serife.nl
DDM
Antwaarpe
Gepost door DDM op zondag 23-05-2004 om 10:29:46
daaaaaaaaaaaaaaaam ik heb die dag een belangrijke vergadering op mijn werk waar ik niet onder kan anders was ik zeker naar Amsterdam gereisd. Ik haat een druk leven.

Ben al Kool Keith fan vanaf Ultramagnetic mc's.
----------------------------------------
Nederlandse Antwerpenaar tot op het bot
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.