Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Internet en computer /
dap
038
Gepost door dap op donderdag 27-05-2004 om 18:58:52
Hallo daar zijn we weer

Terug van vakantie. Dat wil zeggen: we zijn terug in het land. Na omzwervingen in het geboorteland van onze Chileen, een feestje in Argentinië, alwaar Hoxha nog een videocamera achterover wist te drukken en veel tequila in Mexico zijn we weer veilig geland op vertrouwde bodem. We hebben zo te zien weinig gemist. Tering wat is internet saai geworden sinds onze afwezigheid. Wat een namaak is er bovendien in omloop. Zelfs onze grootste criticasters moesten plotseling op zoek naar nieuwe invalshoeken, daar er niet meer tegen GS kon worden aangeschopt.

Dat is ze niet gelukt. Zelden zo'n gebrek aan creativiteit gezien. Maar goed, het moge duidelijk zijn: GS komt terug en wel volkomen anders. Er valt nog voldoende op te ruimen en te schofferen. We weten nu al dat we de opendirs en 'uploadtournees' maar aan de mindere goden overlaten. Voorlopig liggen we echter met onze eigen chips op het strand in Bloemendaal, maar augustus zou wel eens onrustig kunnen worden. Oh ja, let tot die tijd vooral op de aankondigingen in de kaartenrekken van uw plaatselijke stamkroeg...

LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op donderdag 27-05-2004 om 20:09:16
nu al?

hehe:
Quote:
GS komt terug en wel volkomen anders


volkomen kut ja!
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 14-08-2004 om 18:25:29
http://www.geenstijl.nl/

ja toch!
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op zondag 15-08-2004 om 13:15:33
same style

still geen smaak
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
dap
038
Gepost door dap op woensdag 06-10-2004 om 22:28:45
shuttup

geenstijl is terug met nieuwe server en lay.. jatoch
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op donderdag 07-10-2004 om 13:40:45
http://frontpage.fok.nl/nieuws/46961


geen stijl
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-10-2004 @ 14:41:40 ]

----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
dap
038
Gepost door dap op donderdag 07-10-2004 om 14:44:15
was terug dus
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op donderdag 07-10-2004 om 19:25:56
Ze zijn weer terug.
 Index / Internet en computer /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0082 sec.