Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op zondag 19-08-2001 om 18:46:08
Ik keek het vroeger altijd toen het nog op SKY-CHANNEL werd uitgezonden. Later kwam het nog een tijdje op EUROSPORT. En nu is het al weer een tijdje terug. Ik ben het weer gaan kijken en vindt het nog steeds geweldig. Wat een show maken ze ervan.

Ik wil er echt nog eens heen...........

in 1989 was er een WWF optreden in rotterdam, ben er toen ook heengeweest, was supertof gewoon.
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
Flagg
Your nothing like me...
Gepost door Flagg op zondag 19-08-2001 om 20:44:04
Vroeger keek ik het ook altijd, daarna was ik het een beetje uit het oog verloren, totdat ik een vijfdehandse
videoband kocht van de royalrumble 1993 en ben daarna op zoek gegaan naar meer banden en heb ze bij de freerecord gevonden (joepie!)

Er staan nu ongeveer 60 banden bij mij thuis van de afgelopen 3 á 4 jaar en ben blij dat het weer op de tv word uitgezonden, alleen jammer dat ze de grootte evenementen niet uitzenden ( wrestlemania summerslam e.d.)

Misschien wel een idee om er een keer heen te gaan als het weer in engeland of duitsland komt???
----------------------------------------
The bottom line is money nobody gives a fuck
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op zondag 19-08-2001 om 23:06:09
Op zich zelf wel jah, als er genoeg mensen mee willen kunnen we misschien nog wel groepskorting enzo krijgen ook

Vanavond is summerslam 2001 en ik ben druk op zoek naar streams ervan (heb er al 2 gevonden )
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0072 sec.