Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 20-08-2001 om 18:23:54
Sinds vandaag is Montague aka FooFaH aka Erik. Definitief van het forum gebant. Deze figuur weet zich nogsteeds niet buiten het prive leven van andere te houden of het leven bemoeilijken van anderen (de redenen van zijn eerdere ban oa.). En dan metname richten gebruikers / crew van dit forum.

Heb oa. ik besloten dat dit figuur niet langer welkom op het forum is.

Notice*
Er gaat verder niet inhoudelijk op de reden van, of de ban ingegaan. Dit is iets tussen de betrokken personen. Sommige mensen zullen misschien wel stukjes hebben opgevangen terwijl ze er niks mee te maken hebben, bijdeze de vraag niet te gaan speculeren over hoe en wat.

De reden dat de FORUMcrew user deze mededeling niet doet, is omdat er nog niet door de crew gediscuseerd is over deze ban. Dat gebeurd op dit moment wel in het admin forum.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op dinsdag 21-08-2001 om 16:55:21
Hoe meer zielen hoe meer vreugde!

hmmmm, die spreuk past niet helemaal

Maruh, ff ontopic:
Stel je krijgt een ban, is deze dan voor altijd?
Of heeft dit een standaart verloop tijd en bestaan er daarom ook permbans?
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 21-08-2001 om 17:18:11
Bans zijn inprinciepe tijdelijk, zonder een vaste verlooptijd. Dit wordt per geval bekeken door de crew.

Het gaat dan om bv. 1 maand, 3 maand, 6 maand of 1 jaar oid. Maar een 2 daagse ban kan theoretisch gezien ook

Ook zijn er permbans. Die worden eigenlijk alleen bij uitzondering gegeven.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0072 sec.