Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
WeZel
Now I SeE sNakEs In hUMan CosTuMES
Gepost door WeZel op donderdag 17-06-2004 om 08:25:26
Waar halen jullie je inspiratie vandaan? naar wie luisteren jullie??(kwa hiphop) en hoe komen jullie aan jullie naam???(je alterego bedoel ik he)
kom aub niet met bijdehande opmerkingen van ik luister naar me moeder enzzzz ok......
----------------------------------------
LEes nIeT aLLes WaT Je gElOofT
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op donderdag 17-06-2004 om 08:44:31
Me inspiratie haal ik eigenlijk uit alles om me heen, b.v. die line: Zet raps neit in het kwadraad want ik haal wortels als bugs bunny. Die line had k gemaakt toenk bij wiskunde zat... en alles wat in me opkomt sgrijfk dan op en daar maak k later een goeie line van... Ik krijg nooit inspiratie als ik naar muziek luister... En me nickname (chester): Ik vind Chester de lauwste naam die k kan bedenken drom is me nick: CHESTER!
----------------------------------------
onderschrift
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 17-06-2004 om 08:58:01
ik haal ook m'n inspitatie overal vandaan, en waarom Schaduw....tja

vond 'm wel gaaf, je kunt er een hoop leuke dingen meedoen
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op donderdag 17-06-2004 om 10:30:00
ik zie jullie losers en in zit gelijk vol met inspiratie,

mijn nick komt van me ouwe nick mja lumi betekend dus ook sneeuw zie mij ik ben wit en fizzle mja i love snoop en me echte naam is ..... dus dat leek wel op fizzle .
----------------------------------------
Cur tu me vexas?
rana Gepost door rana op donderdag 17-06-2004 om 12:48:27
tijdens NL komt veel binnen
----------------------------------------
Kijk moppie geen rozengeur of wodka lime geen trots maar pijn dit is what the fuck ze willen zijn
Scar
$UPP€R N€G@
Gepost door Scar op donderdag 17-06-2004 om 12:54:43
vooral als ik me battle aant het schrijven ben en als ik in me bed lig komen de ideeen ook opeens, en me naam scar, jah zow wordt ik door matties van me genoemt want ik heb een litteken bij me oog..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-06-2004 @ 13:30:43 ]

----------------------------------------
OP VAKANTIE
paradox
Lyricist
Gepost door paradox op donderdag 17-06-2004 om 13:25:32
op de fiets enzo en als ik huiswekr probeer te maken met muziek op achtergrond bedenk ik vanalles, maar dat vergeet ik later meestal weer
gewoon beetje om je heen kijke, bij elk woord dat je schrijft of leest in een rap moet je denken: wat zijn nou de eerste dingen die bij dat woord in me hoofd opkomen, dan verzin je wel leuke shit meestal

en me naam, uhm tja, das de naam van album waar ik nu aan werk
en is sowieso wel een vet begrip
meestal noem ik mezelf gewoon bij me echte naam..
----------------------------------------
uit menige dromen, komen slechts enige uit
maar zonder droom is het lichaam niets dan een ledige huid
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op donderdag 17-06-2004 om 13:29:18
ik ben de thula* van creativiteit
ik verzin overal poep, al schrijf ik het tegenwoordig niet meer gelijk op
te druk.
verder lees ik nog wel eens lectuur, en bekijk ik debatten
plus als ik jullie lees dan loop ik over van frustratie en inspiratie

me nick jah osiris = 6 jaar geleden ontsprongen, dat is verbasterd naar osi omdat dat maar 1 greep is en osmosis, ja eheh die gebruik ik hier nie echt
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
WeZel
Now I SeE sNakEs In hUMan CosTuMES
Gepost door WeZel op donderdag 17-06-2004 om 13:52:29
Ik haal me inspiratie uit alles, als ik bv. een lyric schrijft gebruik ik meestal actuele gebeurtenissen, ik haal ookwel me inspiratie uit muziek niet altijd hiphop maar ook hindu muziek, enzzz ik luister ook veel reggae, bob marley, eek a mouse, alpha blondy en natuurlijk ook hiphop zoals necro, non phixion, killah army, shabazz, flipmode en nog veel meeerrrrr

me naam, tja ik begon in het engels te rappen en ik was toen 15 toen kreeg ik de naam lil weazle omdat ik altijd sneaky was....
nu rap ik ned en ben ik wat groter geworden dus het is WEZEL geworden....
----------------------------------------
LEes nIeT aLLes WaT Je gElOofT
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0101 sec.