Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op maandag 27-08-2001 om 08:51:05
Ik heb vandaag een paar problemen gehad, zoals het niet ingelogt blijven, en onder andere het krijgen van deze error. (active.php?site=oipforum ofzo)

Database error: Invalid SQL: SELECT cle,unixdate,userid,subject,childs,newest,icon,closed FROM oipphp WHERE (cle=thread) ORDER BY newest DESC LIMIT 50
Error was: 1054 (Unknown column 'userid' in 'field list')
Session halted.
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 27-08-2001 om 13:32:16
Hmmmz en ik maar denken dat ik vanochtend zo brak was... (twas vroeg ) Ik had zelfde probleem met inloggen rond 7 uur of 8 uur. Geen DB error echter.

Ik heb nu wel enkele andere probs. Ik zal zometeen Dapozza is vragen wat er is, als er al iets is.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
creech
Limited Edition
Gepost door creech op maandag 27-08-2001 om 13:49:17
Bij mij werkt het inmiddels zo goed dat ik nog maar 1x per browser sessie in moet loggen. 't gaat vooruit.

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 29-08-2001 om 18:48:05
Sja creech jou PC kan gewoon niet met cookies omgaan ofzo Exipre time staat nu op 1 maand van de cookies. Nou doet ie het bij jou 1 browser sessie.

Eerst stond de expire time op 1 breowser sessie en moest je bij alles inloggen.

Tis gewoon een brakke PC die je hebt
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
creech
Limited Edition
Gepost door creech op vrijdag 31-08-2001 om 16:01:49
hmmm, 't gaat nu goed geloof ik. Ik zie alleen het admin & mod forum pas als ik minimaal 1 reactie gepost heb. Is dat omdat je bang bent dat ik anders te weinig post of moet ik mijn pc 10 stokslagen geven ?
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 03-09-2001 om 23:51:37
pak de stik maar vast ik zorg wel dat de PC niet weg loopt
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op dinsdag 04-09-2001 om 13:54:05
Hmmm pc spamming wel van gehoord.
maar pc spanking ?

het gaat ok steeds verder


----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0102 sec.