Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /
dap
038
Gepost door dap op maandag 27-08-2001 om 20:37:57
Wat vonden jullie goed/slechte bands op Lowlands 2001?

goed:

* Delinquent Habits, echt super
* Relax & Specially Blended (uit Haarlem)
dit was ook echt supervette hiphop, vanaf het begin energiek met harde beats en lekkere flows
* The Proov
hiphop met een goeie live band met beetje jazzy stijl erdoorheen. Vet feest.
* de tenten met non stop hiphop en mc's
* Spooks

slecht:
* muse (gay)
* live (saai)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 27-08-2001 @ 23:39:00 ]
yiddo Gepost door yiddo op maandag 27-08-2001 om 23:18:03
Goed:
relax and specially blended: doopste hiphop show op lowlands met alles erop en eraan...
deliquent habbits: dope optreden..verder niet speciaal
The Proov: bouwde het langzaam op en zorgde op het einde voor een springende tent...
Spearhead: ook met live band.. een heel uitgebreid optreden incl. beatboxer en zangeres.. optreden was heel funky en de nummers waren inhoudelijk zeer goed.
Spooks: 12 leden on stage party dus...
Dropkick Murphys: heeeeel vet doopste niet hiphopact!!
Live: goed complete act deden alle nummers die ze moesten doen
enz. enz.. ik heb eigenlijk niet hele slechte optredens gezien wel 1 grote tegenvaller: PRODIGY
die gasten kunnen veeel en veeel beter..

in 2002 zal ik er weer bij zijn jah toch en ik weet dat bijna zeker
----------------------------------------
http://www.hiphopinjesmoel.com
spam
do not enter
Gepost door spam op maandag 27-08-2001 om 23:21:20
Goed (op volgorde):

Manu Chao
Heideroosjes
Dropkick Murphys
Undeclinable
Delinquent Habits
Simon Emmerson (Afro celt) & DJ Wizard
Spooks

Slecht:

Micheal Franti & Spearhead (damn wat saai)
Brainpower (mèn wat kut, gewoon een halfuur doen over 1 nummer en dan nog het verrotste nummer ook)

Conclusie: LOWLANDS WAS DOPE!!!!
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op maandag 27-08-2001 om 23:31:47
Ik heb een heleboel dingen gemist die ik wel had willen zien:

Afro Celt Sound System
Eels
I am Kloot
Delinquent Habbits (aaaah! gemist!)
en nog teveel
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
teigetje Gepost door teigetje op maandag 27-08-2001 om 23:37:15
Goed:
- eerste plaat van Pulp (sorted for e's and whizz, over doelloos in een weiland feesten.. briljant voor de kenners en de rest van t concert, met regen buiten (YEAH!), jammer genoeg iets teveel nieuwe platen
- Undeclinable, strak begin met Chatterbox en wat oudere platen, teringhete pit (met spontane cirkelpit, ook kokel) maar helaas geen Release the Animals
- Dropkick Murphies, lekker sfeertje!
- Incense, gezellige herrie op de zaterdagochtend, en wat trekt die drummer een vreemde bekken zeg
- Delinquent Habits, eindelijk weer beetje hiphop zonder alteveel gelul tussendoor
- System Of A Down, kwam een beetje laat binnen
- Placebo, concert was bijkans nog beter dan in de Heineken Music Hall

Slecht:
- Tricky, die gast stond zo strak dat ie niet aan fatsoenlijk optreden toekwam
- Zebrahead, deed me lichtelijk aan Blink 182 denken

Gemist:
- the Hives, omdat ze tegenover Pulp stonden (vermoedelijk ook afgelast wegens regen?)
- Zoot woman, helaas alleen laatste 1 1/2 nummer van gezien, leek me verder ernstig OK
- Avalanches, stond Manu Chao tegenover waar een aantal kennissen van mij heenwilden
- El Tattoo Del Tigre, verregend

'Gemist':
- de Prodigy, stond *niets* tegenover geprogrammeerd waardoor dus *iedereen* daarheen zou gaan. No thank you.
- Live/Anouk, oud/hoer.
- Anouk, hoer.

Rest kom ik later misschien nog op terug, tis beetje kinderbedtijd...
----------------------------------------
Code #404: User not found
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op dinsdag 28-08-2001 om 08:49:43
Gemist:

The Prodigy
Deliquent Habbits
Spooks
The Proov
Brainpower
Heideroosjes
Live

Demn... en ik maar zeggen dat ik niet voor 1 band
naar Lowlands zou gaan (Prodigy) Nu heb ik me
verdomme het hele weekend zitten vervelen op
een stil forum en een stil irc
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 28-08-2001 om 10:36:34
nasi, was jij niet op Thunderdome?
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 28-08-2001 om 11:06:35
Veel muziek wat ik gehoord heb vonk goed (anders was ik er niet heen gegaan he )

Wat ik slecht vondt, het de stardish vervanger... die nieuwe co. zuigt aan alle kanten. Smerig vreten... Gelukkig waren er ook nog plaatsen waar men wel fatsoenlijk te eten kon halen, maar die kwam ik pas zondags tegen

Wat ik iig wel bagger muziek vondt wat ik gezien heb zijn The Hives. Rest was ergens tussen OK en KOEL (hoewel het best HEET was)

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
teigetje Gepost door teigetje op dinsdag 11-09-2001 om 08:24:02
Het was niet alleen bagger vreten (voor het eerst dat ik me niet schuldig heb gemaakt aan de salade omdat die gewoon *niet lekker* was) maar de 'bediening' was ook uitermate brak: er werden af en toe dozen met voedsel ergens achter uit een keuken gehaald, op een tempo waarbij sommige mensen dachten 'ik ga wel ergens anders wat halen'. Ik ging eigenlijk voor de menu-met-kroket, maar na een kwartier maakte t me nix meer uit en pakte ik gewoon maar aan wat langskwam...

*klaag*

En de muziek in die voedseltent was ook bagger (want house). De zon zat me ook niet echt lekker dit jaar (eindelijk regen! woehoe!) maar wel grappig om dan zondag iedereen braaf over de paden te zien lopen waardoor er opeens *erg* veel ruimte is op de plekken waar modder en plassen liggen.
----------------------------------------
Code #404: User not found
 Index / Optredens, festivals en parties /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0084 sec.