Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
dap
038
Gepost door dap op maandag 05-07-2004 om 08:58:11
Goedkopere cd's in aantocht...

https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=762

Wie van jullie zou er kalere cd's van 10 euro kopen? Ik zeker, tenzij het van nelly furtado is want dan wil ik met boekje etc
ROK Gepost door ROK op maandag 05-07-2004 om 09:56:21
ik wel ook wel kale cd's kopen, als de playlist er tenminste nog op staat en voorop welke cd het is , dan ist goed
----------------------------------------
WHAT !!!
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 05-07-2004 om 09:58:10
mocht tijd worden
dap
038
Gepost door dap op maandag 05-07-2004 om 10:16:38
ik denk dat ze de basis info wel op de cd zelf zullen drukken, dus gewoon direct op de cd.
ROK Gepost door ROK op maandag 05-07-2004 om 10:20:36
das ook nie handig, zit je cd in je cd-speler kan je niet eens wat nummer 3 is ?!
----------------------------------------
WHAT !!!
dap
038
Gepost door dap op maandag 05-07-2004 om 10:23:35
nee duh, daarom kan het waarschijnlijk goedkoper. Boeit dat? Nee, als ik een cd aanzet draai ik hem meestal toch wel helemaal of ik weet welke nummers ik dan moet skippen. Daarnaast maak ik een copie voor in de auto en rip ik um voor op de pc / mp3 player. Uiteindelijk kijk ik bijna nooit meer op een hoesje welke track nou wat is.

En je hebt keuze, je kan of cheap 10 euro neerleggen, of iets duurder 13 euro (wat nog goedkoper is dan de 17 euro van nu). Eindelijk beginnen ze te snappen dat het goedkoper moet.
ROK Gepost door ROK op maandag 05-07-2004 om 10:25:59
das waar , zouden ze de dvd's en games dan ook meteen goedkoper maken ?
----------------------------------------
WHAT !!!
dap
038
Gepost door dap op maandag 05-07-2004 om 10:29:25
nee:

1) omdat BMG muziek only is dacht ik
2) dit is nog maar een actie van 1 label
3) dvd's zijn hot, die moeten ze nog uitmelken met de prijzen
4) in games gaat meer geld in om dan bijvoorbeeld films in Hollywood, dus daar gaan ze vast nog niet goedkopere prijzen hanteren.

maar wie weet.
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 05-07-2004 om 12:17:50
Downloaden blijft het goedkoopst
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
dap
038
Gepost door dap op maandag 05-07-2004 om 12:20:01
ik weet dat het misschien raar klinkt...maar soms wil je de artiest ook nog steunen zodat ie muziek kan blijven maken. Want als niemand koopt dan blijft er niks over. Totdat legale downloads goedkoop worden.
L2N
twezus
Gepost door L2N op maandag 05-07-2004 om 12:41:56
Nee je hebt gelijk Dap. Ik heb ook alles dingen van D-Men gekocht, en gekregen, want straatremixes zijn gratis, maar voor de rest, downloaden
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 05-07-2004 om 13:49:40
ik koop eik. alleen van de 'kleine' artiesten. niet zo zeer van major ass bigg sellers als beastie boys. hoewel daar natuurlijk ook wel weer orginelen van liggen voor de support.

Als ik koop is het idd. puur voor de support en voor een stukje respect of hoe je het ook wilt noemen richting de artiest(en).
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0074 sec.