Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 09-07-2004 om 21:48:29
"DEN HAAG - Op verschillende plekken in Nederland zijn vrijdagmiddag en -avond extra veiligheidsmaatregelen genomen wegens een verhoogde dreiging van terroristische aanslagen. Dat heeft het ministerie van Binnenlandse Zaken vrijdagavond bekendgemaakt.

Een aantal van deze maatregelen zijn volgens een een woordvoerder van het ministerie te zien voor iedereen. Het gaat dan om de opstelling van extra toezichthuisjes of extra observatie door politie.

De overheid heeft tot de maatregelen besloten, omdat de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) aanwijzingen heeft, dat enkele radicale moslims mogelijk bezig zijn terroristische aanslagen voor te bereiden. "

lekker dan...
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 10-07-2004 om 00:13:34
als ze maar van de zeeburger- en coen-tunnel afblijven geen zin in rare dingen daaro, moet ik door heen
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 11-07-2004 om 22:00:18
hm, ik denk dat ik komend weekeind mijn biezen maar pak en richting frankrijk vertrek dan....
ROK Gepost door ROK op zondag 11-07-2004 om 22:06:56
als er iets zou gebeuren dan zou het vandaag gebeuren

het is tenslotte de 11'de
----------------------------------------
WHAT !!!
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 11-07-2004 om 22:08:36
Heb je hem ook weer
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
ROK Gepost door ROK op zondag 11-07-2004 om 22:10:30
tis toch zo

11 september
11 februarie

allemaal hele erge dagen

en wat is er mis met mij ?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-07-2004 @ 22:11:00 ]

----------------------------------------
WHAT !!!
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 11-07-2004 om 22:12:08
Mhuahaha niets hoor.
Alleen ben jij de voorspel kid right?
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
ROK Gepost door ROK op zondag 11-07-2004 om 22:13:09
jah ...

van die meteorieten en hele erge stormen en ik heb ook gezegd dat we rond deze tijd al 10 keer dood zijn
----------------------------------------
WHAT !!!
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 11-07-2004 om 22:13:38
Mhuahaha inderdaad
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
dap
038
Gepost door dap op maandag 12-07-2004 om 17:36:56
niks gebeurd nog, alleen maar paar mensen aangehouden 'met het telefoonnummer van osama'

rite.
ROK Gepost door ROK op maandag 12-07-2004 om 22:29:41
hebben ze in grotten ook al telefoon ?
----------------------------------------
WHAT !!!
dap
038
Gepost door dap op maandag 12-07-2004 om 23:26:53
joh je wilt volgens mij niet weten wat osama allemaal heeft.. hij is fuckin rijk hij kan alles kopen wat ie nodig heeft.
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 12-07-2004 om 23:27:45
erreg naïef om te denken dat ie in een grot zit, en niet gewoon ergens in een stad onder bescherming, van zijn familie of andere radicalen ?
Miss_Shaggy_Girl
{*NEXT GENERATION*}
Gepost door Miss_Shaggy_Girl op dinsdag 13-07-2004 om 15:31:13
Joh Osama zit gewoon in z'n prive observatiehuisje tegenover het Witte Huis waar hij ook nog eens alle leuke plannen hoort van Bush.
:
ROK Gepost door ROK op dinsdag 13-07-2004 om 18:55:20
hmm ik denk dat jullie gelijk hebben

het zou me trouwens niks verbazen als ze hem al lang gevangen hebben, en dan zegt bush net voor de verkiezingen ''ja, we hebben bin laden gevangen dus ik heb al het terrorisme uitgeroeid dus stem op mij''!.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-07-2004 @ 19:29:54 ]

----------------------------------------
WHAT !!!
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 16-07-2004 om 00:46:04
Quote:
ROK schreef op 13-07-2004 @ 18:55:20
hmm ik denk dat jullie gelijk hebben

het zou me trouwens niks verbazen als ze hem al lang gevangen hebben, en dan zegt bush net voor de verkiezingen ''ja, we hebben bin laden gevangen dus ik heb al het terrorisme uitgeroeid dus stem op mij''!.


yuh, conspericy theorie Dat is nooit mogelijk. Je kan zo iemand niet gevangen nemen zonder dat tig mensen het weten. (legerleiding, senatoren, congresleden, vice-president, president, secretaresses, de militairen die 'm hebben opgepakt, gevangenenbewaarders).

Als meer dan twee mensen zoiets weten is het geen geheim maar.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op vrijdag 16-07-2004 om 00:55:58
Quote:
Sven schreef op 16-07-2004 @ 00:46:04
[...]

yuh, conspericy theorie Dat is nooit mogelijk. Je kan zo iemand niet gevangen nemen zonder dat tig mensen het weten. (legerleiding, senatoren, congresleden, vice-president, president, secretaresses, de militairen die 'm hebben opgepakt, gevangenenbewaarders).

Als meer dan twee mensen zoiets weten is het geen geheim maar.


Sven
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
creech
Limited Edition
Gepost door creech op vrijdag 16-07-2004 om 02:42:37
Hij zegt gewoon dat je de gevangenname van Osama nooit geheim kunt houden. Ook al wil je dat wel.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 16-07-2004 om 09:14:41
hij zat te doelen op me username... die had ik ff op Sven staan ipv Spade.
FF checken of dat mooi stond niet echt dus...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0061 sec.