Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 06-09-2001 om 19:29:59
De NS is nu zogenaamd een zelfstandig bedrijf. Ze hebben dan wel geen overheidsmensen in de directie zitten, maar ze krijgen nog wel miljoenen van de staat om het bedrijf rendabel te houden. In het jaarverslag zegt de NS helemaal niks over hoe slecht de dienstverlening nu is, maar ze doen net of het allemaal geweldig is. In elkaar geknutselde cijfers laten zien dat ze dit jaar weer meer winst hebben gemaakt, meer treinen op tijd hebben gereden en dat er efficienter is omgesprongen met de middelen. Iemand hier ooit iets van gemerkt? En die cijfers zijn in elkaar geknutseld om zo snel mogelijk naar de beurs te gaan om daar een bom duiten op te halen.

Ik vind dat de NS weer een staatsbedrijf moet worden zodat het management zich weer kan richten op de belangrijkste zaken: goede dienstverlening. En niet zoals nu: zoveel mogelijk winst maken.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
McBouncer Gepost door McBouncer op donderdag 06-09-2001 om 19:42:06
Limon schreef:
Quote:

In elkaar geknutselde cijfers laten zien dat ze dit jaar weer meer winst hebben gemaakt, meer treinen op tijd hebben gereden en dat er efficienter is omgesprongen met de middelen.



Ik heb geen jaarrekeningen gezien van de NS dus ik beperk me tot het op tijd rijden van de treinen.
Volgens mij heeft reizigersorganisatie Rover bevestigt dat er meer treinen op tijd reden dan het jaar ervoor (al vonden ze het wel nog steeds te weinig)

Quote:

Iemand hier ooit iets van gemerkt?



Ik zit zelf toch ook wel best af en toe in de trein en heb niet vaak last van vertragingen. Het kan zijn dat dat gewoon een kwestie van geluk is, het zou ook goed kunnen dat jij de dingen een stuk negatiever beschrijft dan ze zijn.
----------------------------------------
Is it coz I is black?
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op vrijdag 07-09-2001 om 12:57:45
Als ze nu eens op tijd reden, was het weer mooi
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 09-09-2001 om 22:18:50
Ik reis niet erg vaak met de trein, maar toch heb ik altijd wel vertraging van een paar minuten... Bliss heeft altijd veel met de trein gereisd en vaak hoorde ik achteraf wel van vertragingen ed. Echter vindt ik de vertragingen niet eens zo erg, vaak als ik reis is dat prive en ik ben iemand die denkt van ach ik heb de tijd wat kan mij die 10 minuten schelen..

Wat ik ergev vindt is de prijs van zo'n kolere kaartje... Amersfoort - Breda Fl 30,25 (enkeltje) dat betekend dat het me Fl 60,50 kost om naar Bliss toe tegaan... lekkere weekendjes krijg je dan kan ik niet eens meer uit gaan... en dan moet ik al het geluk hebben dat iemand me afzet in Amersfoort en ophaald... Anders komt er nog Fl 15,- voor de heen en terug reis bij voor trein A'foort - H'wijk en dan de bus naar Zeewolde... dan ben ik Fl 90,- kwijt om me vriendin te zien... terwijl het eigenlijk maar een tering klein stukkie is... 1 uurtje met de auto...

Mja de NS rekend per afgelegde Km spoor... en ze laten je toch een TERING end omrijden naar Breda OF over 's hertogenbosch OF over Rotterdam... de weg wordt er spontaan 2 keer zo lang van... nee laat ze eerst maar is de prijzen drukken minder 1e klas coupe's (meeste zijn toch vrij leeg) en meer 2e klas (meeste zijn toch overvol) rijden. Gaat het file probleem misschien ook nog een keer minderen hier in Nederland.

Maar voor dat gaat gebeurden zijn wij allemaal dood en begraven dus we hoeven er niet op te hopen.

Nee deze jongen die gaat wel zo veel mogelijk met de auto naar Bliss, dan kan die tenminste ook nog uit als ie bij Bliss is.

En om dan toch bij het topic te blijven Prijzen drukken zal idd alleen werken als NS weer staatbedrijf zal gaan worden... maar helaas zie ik dat niet snel weer gebeuren...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op zondag 09-09-2001 om 22:35:50
Ach, ik heb een OV-jaarkaart en ik zeur niet En ik reis VEEL met de trein...
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
teigetje Gepost door teigetje op dinsdag 11-09-2001 om 08:18:00
Gelukkig is de zomer afgelopen dus kunnen ze nu de airco overal weer aan gaan zetten, nu kost het tenminste niet zoveel meer...
----------------------------------------
Code #404: User not found
araphor Gepost door araphor op dinsdag 11-09-2001 om 10:23:54
Alleen jammer dat als ik op Rotterdam Blaak instap het altijd naar verbrand plastic ruik in een Intercity en als we Delft voorbij rijden begint het opeens erg naar pindakaas die over datum is te ruiken...
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op dinsdag 11-09-2001 om 13:17:09
Ik vindt het belangrijker dat ze betrouwbaarder worden.

Dat gezeik, van aan de andere kant is een stroom storing dus hier hebben we er last van, moet ook eens afgelopen zijn. Met een beetje goede software kan dit goed geregeld worden.

Ook zijn ze natuurlijk nog redelijk duur, dus geen goed alternatief voor de auto, die al goedkoper is als je met 2 mensen ergens heen rijdt. En het fijt dat je gewoon weg kan gaan waneer je wilt.
Met de auto EN de trein heb je last van vertragingen (file). Maar de auto's kunnen meestal wel optijd vertrekken. En als er aan de andere kant van het land een ongeluk is gebeurt. Hebben we er geen last van

Jammer dat je in een auto niet kan .
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0094 sec.