Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
dap
038
Gepost door dap op zaterdag 10-07-2004 om 20:49:11
Quote:
"Radio Centraal meldt met droefheid het overlijden van Geert Verhoest, medewerker van Centraal, presentator van het nederhopprogramma "Centrum Centraal". Donderdagochtend 24/6 aan een hartaderbreuk overleden.

Hij wordt deze week begraven; medewerkers kunnen het bestuur contacteren voor meer info. Radio Centraal betuigt innige deelneming aan de familie."


Lees het nu pas ... shit ik heb um nog ontmoet in belgie jaren terug bij zijn show, toen zelfs nog Spuugdingen aan hem gegeven en hij heeft die shit direct als eerste in belgie gedraait op de radio want hij vond het zwaar dope. Hij kon ook niet wachten om Opgezwolle toen live te zien en hij noemde het toen al de beste uit NL. Later was ie nog bij het legendarische Splosh. Hij heeft veel gedaan voor nederlandstalige hiphop in belgie.
Mip
Gepost door Mip op zaterdag 10-07-2004 om 21:25:41
RIP
LRF
Antwaarpe!
Gepost door LRF op zondag 11-07-2004 om 02:14:01
Mach zei me gisteren dat hij de show nu doet..

ik wist het al wat langer,mja die dingen gebeuren he...
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0108 sec.