Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Kunst en wetenschap /
limon
Gepost door limon (Oldschool) op vrijdag 07-09-2001 om 12:06:52
Dit topic is niet bedoeld om mensen te kwetsen, maar om te discusseren over het ontstaan van homosexualiteit. Volgens mij is dat namelijk heel simpel. Als je als baby nog in de baarmoeder zit kan je 2 dingen worden: jongen of meisje. Dat wordt bepaald door X/Y chromosomen (toch?). Als je een jongen wordt krijg je in je genen mee dat je een piemel moet hebben, baardgroei etc. en volgens mij krijg je dan ook via je genen ingeprent dat je op meisjes valt. Maar omdat in de natuur niet altijd alles loopt zoals het moet lopen kunnen er bij jongens ook dingen worden meegprent die voor meisjes zijn, zoals op jongens vallen etc. Zo ook andersom bij meisjes natuurlijk. Daarom zijn er volgens mij ook zoveel homo`s die in vrouwenkleren gaan lopen en heb je veel lesbische stellen waarvan er 1 het 'mannetje' is.

Wat vinden jullie?
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op vrijdag 07-09-2001 om 12:49:00
Zolang ze mij maar met rust laten......
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
McBouncer Gepost door McBouncer op vrijdag 07-09-2001 om 13:09:37
Het is zo maar even een vage ingeving, dus het kan heel goed dat het nergens op slaat, maar ik bedacht het net dus opeens.

De natuur streeft altijd naar een soort van evenwicht. Zo werden er na de grote oorlogen ook veel meer jongens dan meisjes geboren omdat er toen zo veel mannen gesneuveld waren.
Ik weet niet of homoseksualiteit in het verleden ook al aanwezig was, volgens mij in ieder geval nog niet in die mate waarin het er nu is, dus misschien is dit een soort van natuurlijke oplossing om de overbevolking tegen te gaan.
----------------------------------------
Is it coz I is black?
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op zondag 09-09-2001 om 17:09:11
Homosexualiteit was in het verleden wel degelijk aanwezig. Waarom zouden anders mensen veroordeeld worden wegens "sodomie"? En staat al in het eerste testament geschreven dat mannen het niet met andere mannen mogen doen? Als het toen niet bestond was er ook niemand op het idee gekomen om dat op te schrijven.
Of het toen in mindere mate aanwezig was dan nu is niet te zeggen, omdat het nu veel meer geaccepteerd wordt dan toen, dus het meer in de openheid treedt en meer mensen er voor uit durven te komen.
Maar ik moet zeggen dat beide theorieën zeer goed mogelijk van toepassing kunnen zijn.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
spam
do not enter
Gepost door spam op maandag 10-09-2001 om 18:20:01
[]Inter[]
Zolang ze mij maar met rust laten......

Zucht...

Wat die oplossing voor die overbevolking betreft, van mij mogen er dan nog wel veel meer homo's bij komen

Ik denk zelf dat het inderdaad gewoon genetisch bepaald is dat iemand homo is of niet.

Het dragen van vrouwen kleren of roze blousejes (zijn al die studenten met die blousejes eigenlijk ook homo? ), komt denk ik meer doordat ze trots zijn dat ze homo zijn en er op deze manier voor uit willen komen.

Oja het lijkt trouwens net alsof er de laatste tijd VEEL meer homo's bijgekomen zijn, want de meeste jongens van tegenwoordig zien er wel errug gay uit.
Of dat komt natuurlijk door al die mode nichten die voor ze beslissen wat in de mode is of niet
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op dinsdag 11-09-2001 om 23:41:51
homo's blegh
----------------------------------------
Signature
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op dinsdag 11-09-2001 om 23:54:54
scrumstah schreef:
> homo's blegh

zegt degeen met wel het meest gay kleurtje hier :p
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
Yormaster
Vice-God
Gepost door Yormaster op woensdag 12-09-2001 om 02:00:25
Volgens mij zijn de mensen die zich het meest afzetten tegen homo's de grootste homo's.
En gescheld op homo's is een teken van zwakte.
Homo's plagen,kusjes vragen...zoiets
Je moet homosexualiteit niet gaan verklaren,je gaat heterosexualiteit toch ook niet verklaren.
Acceptatie en zo!!
Straks gaan ze nog uitzoeken waarom chinezen spleetogen hebben en bij welke nuclaire bom de negers zwart zijn geworden.
----------------------------------------
#$%
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 12-09-2001 om 17:56:21
Om even serieus hierop verder te gaan> dat zoeken wetenschappers dus wel uit, want ze willen ALLES verklaren. Spleetogen en Zwarte huid is ook genetisch bepaald. En Hetero is natuurlijk, vanwege het belang van voortplanting. Voortplanting is nodig om je 'soort' te laten overleven.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Yormaster
Vice-God
Gepost door Yormaster op donderdag 13-09-2001 om 02:11:05
ooooooooooooooo
----------------------------------------
#$%
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op zaterdag 15-09-2001 om 14:59:48
spam schreef:
> []Inter[]
> Zolang ze mij maar met rust laten......
>
> Zucht...
>

Om me zelf even duidelijker te maken,

Heb een paar vrienden die BI of home zijn. Niks mis mee zijn gewonen mensen. Ik ken ook een trafo hele cole gast (of meid). Ik ga normaal met ze om. Zolang ze maar van mij afblijven.

Dus ik snap die Zucht niet echt.
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
spam
do not enter
Gepost door spam op zaterdag 22-09-2001 om 14:15:27
Die zucht is omdat het nogal kinderachtig staat om te zeggen "zolang ze maar van mij afblijven". Kom op zeg, ik neem aan dat zij wel weten dat je geen homo bent, dus waarom zouden ze in godsnaam aan jou moeten zitten?
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
spam
do not enter
Gepost door spam op zaterdag 22-09-2001 om 14:16:01
ik bedoel " zolang ze mij maar met rust laten" .
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
[]InTeR[]
wie?
Gepost door []InTeR[] op zaterdag 22-09-2001 om 17:45:10
Ik ken ook mensen die gewoon je half willen verkrachten, daarom heb ik zo iets van: Als ze van mij afblijven is het okay.

Voor de rest is het gezellige lui.
----------------------------------------
shit doesn't happen by it self, it's made by a asshole.
veter Gepost door veter op woensdag 26-09-2001 om 16:29:17
[]InTeR[] schreef:
> Ik ken ook mensen die gewoon je half willen verkrachten, daarom heb ik zo iets van: Als ze van mij afblijven is het okay.


Hier heeft inter gelijk in. (Maarja die heb je net zo goed als hetero rond lopen alleen die doen het niet half )

Ik ben wel eens in het COC geweest met wat colega's van me. Viel me wel op dat er gelijk een paar mannen aan me gingen hangen. Toen ik ze had uitgelegd dat ik hetero was en der niet van gediend was deden ze ook gelijk een stap achteruit.

Ik maak meestal de zelfde reactie als inter is er denk ik gewoon bij ingeslopen.
----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 26-09-2001 om 17:10:45
Hmmm, was laatst (nou ja 1/2 jaar geleden) een homo lid van een studenten vereniging waar ik ook lid van ben. Op zich niet zo'n probleem, er liepen er al meer rond (allemaal DJ's toeval ?? ) Die ene homo had alleen een klein probleem. Hij was heterofoob en moest ten alle tijde iedereen laten blijken dat hij homo was en over iets anders praten was dan ook verdomd moeilijk met hem. Verder maakte hij zich "schuldig" aan enorm nichterig gedrag.
Anyway, hij is nu weg, dus ik heb er geen last meer van.

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
 Index / [arch] Kunst en wetenschap /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0123 sec.