Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 12-07-2004 om 14:50:08
tja ik mag niet reageren dus maak ik zelf maar een topic! (ook makkelijk als er dingen staan die stout zijn, dan kan het meteen weggehaald worden!)

mijn vraag zijn hier gevorderden dan?
OK, ik ben al tijden geleden opgehouden met het lezen van de battles simpelweg omdat ze gewoon te slecht waren...

maar als ik het goed begrijp zijn er nu wel mensen die kunnen battelen.

jullie zijn een echt vrienden clubje zeg maar de "die hard harde kern" van nlhiphop of moet ik zeggen OIP (opgezwolle internet posse)

ik denk nog steeds dat het onzin is hoor de corner voor gevorderden,
er zijn al zo weinig mensen op dit forum en het overzicht raak je dus toch niet zo snel kwijt!
----------------------------------------
www.serife.nl
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op maandag 12-07-2004 om 14:54:10
Als je de gewone battle corner checkt zie je dat daar wel veel mensen zitten.
Teveel, dus daarom een gevorderden corner.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op maandag 12-07-2004 om 14:58:06
ja de mensen die in gevorderden zitten zijn ook echte oude kern NLhiphop-ers of OIP- ers... Niet echt dus.

Ze hadden er vraag naar, mijn eigen eerste inschatting blijkt wel juist te zijn. Het heeft nog geen zin. Lekker boeie ik maak me er niet druk om.

Overigens had je wat mij betreft boven staande bericht ook wel zonder de onzin mogen typen als " (ook makkelijk als er dingen staan die stout zijn, dan kan het meteen weggehaald worden!)" of "Opgezwolle Ineternet Posse".

Gelukkig is het op andere sites niet zo dat het een echt vrienden clubje is...

tevens een move.to/FB
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Lumi-Fizzle
Forum Junk Met Woorden Teveel
Gepost door Lumi-Fizzle op dinsdag 13-07-2004 om 10:44:27
ik snap t niet zo

/me smile's and looks purrty
----------------------------------------
Cur tu me vexas?
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0104 sec.