Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 12-09-2001 om 17:18:24
Amerika heeft al aangegeven dat ze met militair geweld zullen terugslaan en 'niet op een kinderachtige manier'. Daarbij gaan ze ook diegene (dus ook landen) aanvallen die bescherming bieden aan de (verantwoordelijke) terroristen. Dit zou dus kunnen betekenen dat ze Afghanistan aan zullen vallen.

Op dat moment zal Europa de kant van Amerika kiezen en alle Arabische landen de vijandige kant. De Navo besluit binnenkort of bij een evt. aanval ook militaire hulp zal worden verleend. Op deze manier kan dus ook Nederland bij de oorlog betrokken raken.

Voor degene die ook de CD: Ondergronds Verzet hebben van Def P en Sores over WW2. Die oude veteraan heeft gelijk als ie zegt: "de oorlog is nooit opgehouden, hij is alleen opgehouden tussen Duitsland en de geallieerden, maar na 45 zijn er meer dan 200 oorlogen over de hele werled geweest" Net als nu. De oorlogen die in de wereld zijn zullen nu alleen samenklonteren tot een alghele ww3.

Dit denk ik, ik hoop alleen dat ik het fout heb.
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
veter Gepost door veter op woensdag 12-09-2001 om 18:15:02
zo als jij het hier verondersteld heeft A. bin laden het gedaan en zou de taliban hem helpen.

Zover ik het news een beetje volg als bin laden het gedaan heeft wordt hij gelijk uitgeleverd aan Amerika.

En ik hoop dat jou scenario een "doemdenk" scenario is.

VREDE


Veter
----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
QyRoZ
Zwart.
Gepost door QyRoZ op woensdag 12-09-2001 om 18:20:14
Vrede indeed... ik hoop het, ik hoop het. Oorlog zal er niet komen. Dat weet ik 99,99% zeker. Omdat er gewoon niet genoeg gefreakte islamieten zijn daarvoor. Ik ken een heleboel moslims en die keuren dit allemaal HEEL STERK af.
----------------------------------------
De mate van kinderachtigheid van dit soort posts is te sneu voor woorden.
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op woensdag 12-09-2001 om 18:59:50
mwah, oorlog komt er wel, misschien niet hierdoor, maar vast wel ergens anders door, al die politieke shit loopt nog wel ooit vast en dan heb je alsnog je ww3
----------------------------------------
Signature
Flagg
Your nothing like me...
Gepost door Flagg op woensdag 12-09-2001 om 19:45:51
Ik denk dat als de dader(s) bekend zullen zijn, het land waar ze dan verblijven meteen alle medewerking geven an amerika en de daders uitleveren, want ik denk niet dat dat land het zich kan en wil verooloven om door amerika en de navo "hard aangepakt" te zullen worden.
Want ik denk dan wel dat het land dan met de grond gelijk gemaakt zal worden.
----------------------------------------
The bottom line is money nobody gives a fuck
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0095 sec.